اونس طلا2302.52
مظنه14,646,000
18 گرم3,381,000
ارزش سکه32,997,438
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

با این ترفند، پس از اصلاح و شیو پوستی نرم و بدون جوش داشته باشید

کف اصلاح ندارید؟ سعی کنید به جای آن از این محصول غذایی استفاده کنید.

اصلاح

چیزهای کمی وجود دارد که به اندازه ایستادن زیر دوش حمام، تراشیدن موها و فهمیدن اینکه کف اصلاح شما تمام شده است، آزاردهنده باشد. برای جلوگیری از ظاهر شدن برجستگی های قرمز و تحریک شدن پوست، استفاده از فوم اصلاح قطعا بهترین گزینه برای خلاص شدن از شر موهای زائد است؛ اما خوشبختانه، یک گزینه جایگزین عالی دیگر وجود دارد، این یک محصول غذایی است که تقریباً همه در آشپزخانه خود دارند! صورت و بدن شما پس از اصلاح با این محصول پخت و پز، ابریشمی و صاف می شود.

روغن زیتون

محصول معجزه آسایی که ما در مورد آن صحبت می کنیم روغن زیتون است! روغن زیتون برای استفاده در بسیاری از غذاهای مختلف عالی است، اما بسیار ناباورانه محصولی مناسب برای شیوکردن نیز می باشد. برخی مدت‌هاست که از روغن زیتون به عنوان جایگزینی برای فوم اصلاح استفاده می‌کنند، زیرا گفته می‌شود که این روغن، پوست شما را ابریشمی و کاملاً بدون مو می‌کند.

تست

برای اطمینان از اینکه این ترفند عجیب واقعاً کار می کند، Glamour UK تصمیم گرفت این چالش را انجام دهد. آنها روغن زیتون را در مدت زمان معینی جایگزین فوم اصلاح کردند تا دریابند آیا نتیجه مطلوب را ارائه می دهد یا خیر. یکی از اعضای تیم آزمایش کننده: «پوست من بسیار صاف، نرم، مرطوب و بدون جوش شد.

نکات

بنابراین، آیا به طور غیرمنتظره ای کف اصلاح شما تمام شده است یا می خواهید از پوست نرم و صاف برخوردار باشید؟ پس اصلاح با روغن زیتون قطعا ارزش امتحان کردن را دارد! Glamour UK دو نکته اضافی را ارائه می کند: یک حوله را در نزدیکی خود نگه دارید و فقط با یک دست کمی روغن زیتون بمالید. به این ترتیب از لیز شدن بیش از حد دست دیگر خود برای نگه داشتن تیغ ​​جلوگیری می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد