اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار: آیا کش مو را به دور مچ خود می بندی؟ بهتره اینکار را نکنی!

پس از خواندن این مطلب، دیگر هرگز کش مو را دور مچ خود نمی بندید!

کش مو

تقریباً هر کسی که موهای بلندی دارد، این کار را انجام می‌دهد: زمانی که موهای خود را نمی بندید، کش مو را به دور مچ دست خود می‌بندید تا مجبور نباشید همه جا را دنبال آن بگردید. خیلی ایده آل است، درست است؟ اما متأسفانه، بسیار خطرناک می باشد!

بستن کش به دور دست

به نظر بسیار بی ضرر می رسد که کش موی خود را به دور مچ ببندیم، اما هشدار برای چه؟ پاسخ اینجاست. یک خانم آمریکایی به نام آدری کوپ در نهایت در بیمارستان بستری شد زیرا همیشه یک کش مو به دور مچ خود (گاهی خیس) می‌بست. ردی که در مچ او ایجاد شده بود و همیشگی بود. وقتی آدری برای معاینه به بیمارستان رفت، پزشکان متوجه شدند که او یک عفونت بسیار جدی دارد. اما علت چه بود؟

عفونت

علت کش مو بود. معلوم شد که رد کش مو روی پوست، مکانی بسیار مناسب برای رشد باکتری هاست. این باکتری ها از طریق پوست و مویرگ های آدری وارد خون او شده بود، به همین دلیل، او نه تنها یک، بلکه سه عفونت باکتریایی مختلف داشت.

مسمومیت خون

اگر پزشکان آبسه را درمان نمی کردند، آدری ممکن بود مرده باشد. پزشک آدری اظهار داشت که بستن کش مو به دور دست می تواند باعث عفونت شده که می تواند منجر به مسمومیت خونی و در نتیجه ممکن است منجر به مرگ شود. بنابراین، بهتر است همه مراقب باشیم!

برای جلوگیری از عفونت، می‌توانید مرتباً از یک کش موی جدید استفاده کنید یا آن را با آب جوش ضدعفونی کنید، هرچند فکر می کنیم بهترین راه حل فقط این است که کش های موی خود را در جیب یا کیف خود قرار دهید؛ به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که در امان هستید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد