اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

برترین فوتبالیست ۲۰۲۱ آسیا معرفی شد / آزمون و طارمی دوم و سوم شدند

روزنامه TiTAN ۲۴ برترین بازیکنان سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد که ۲ ستاره فوتبال ایران در رتبه‌های دوم و سوم این رده بندی قرار گرفتند.

به گزارش سایت طلا، روزنامه TiTAN ۲۴ برترین بازیکنان سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد که ۲ ستاره فوتبال ایران در رتبه‌های دوم و سوم این رده بندی قرار گرفتند.

روزنامه TiTAN ۲۴ با نظرسنجی از کارشناسان ۳۷ کشور عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا و ۱۵ داور مطرح، ۵ فوتبالیست برتر قاره کهن را معرفی کرد.

در این نظرسنجی سون هیونگ مین از کره جنوبی به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد و سردار آزمون و مهدی طارمی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

این در حالی است که هنوز AFC مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا را برگزار نکرده؛ اما با توجه به نتایج سال‌های گذشته این رتبه بندی به واقعیت نزدیک است.

ر ۹ دوره گذشته ۷ دوره این عنوان به بازیکن کره‌ای رسیده است و به نطر می‌رسد در این دوره نیز سون هیونگ مین، شانس اول باشد.

در این روزنامه اشاره شده است که آزمون ۲۶ ساله بزرگترین چالش برای مهاجم کره‌ای تیم فوتبال تاتنهام است و رقیب جدی او محسوب می‌شود.

رای نماینده رسانه‌ای ایران از عجایب این نظر سنجی بود؛ فرد مورد نظر به سردار آزمون رای نداد و سردار در بین ۵ انتخاب وی نبود. نماینده رسانه‌ای کشورمان نفر دوم را از عربستان انتخاب کرد.از بین ایرانی‌ها فقط طارمی، گزینه مدیر یکی از رسانه‌های ورزشی ایران بود.جالب اینکه نمایندگان چین و عراق و برخی دیگر از کشور‌ها به آزمون رای داده اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد