اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شال زمستانی محبوب شما محل پرورش باکتری است

تقریباً همه فراموش می کنند آن را بشویند درحالیکه ممکن است شما را بیمار کند!

شال زمستانی

از این به بعد متوجه می شویم این مورد را باید بیشتر بشوییم!

در حال گذر کردن از زمستان هستیم، بنابراین به احتمال زیاد دوباره کلاه، دستکش و شال و شال گردن زمستانی خود را بیرون آورده اید. اما در مورد آن شال زمستانی... چند بار آن را شسته اید؟ ممکن است فکر کنید شال زمستانی از شما در برابر سرماخوردگی محافظت می کند، اما در واقع شما را بیمار می کند!

شستشو

وقتی زمستان فرا می رسد، ما دوست داریم صورت خود را در شال بافت خود پنهان کنیم. هرچه بزرگتر بهتر. به نظر می رسد که پیچاندن یک شال بافت بزرگ به دور صورت چندان سالم نیست؛ زیرا بیایید صادق باشیم؛ چند وقت یکبار آن را می شویید؟ احتمالاً نه آنقدر، درست است؟ برخی افراد شستن این لباس را فراموش می کنند، که از قضا مکان مناسبی برای زندگی و تکثیر باکتری هاست.

آب صابون

باکتری ها با سرعت برق تکثیر می شوند و واقعاً می توانند شما را بیمار کنند؛ به همین دلیل بهتر است هر از چند گاهی شال بافت خود را بشویید. برای این کار می توانید مقداری آب صابون با ترکیب آب ولرم و چند قطره شامپو بچه درست کنید که این یک محلول بسیار ملایم است که تضمین می کند شال بافت شما زیبا می ماند و آسیب نمی بیند.

شال خود را بگذارید 10 دقیقه در آب صابون خیس بخورد و سپس آن را به تشت آب سرد منتقل کرده و بشویید تا دیگر صابونی از بافت خارج نشود و سپس پهن کرده تا خشک شود. به این ترتیب به شال بافت مورد علاقه خود آسیبی وارد نمی کنید و می توانید تا پایان زمستان از آن لذت ببرید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد