اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برای داشتن سیستم ایمنی قوی این عادت ها را کنار بگذارید

مهم ترین ترس بسیاری از مردم در فصل زمستان سردی هوا نیست بلکه ابتلا به بیماری های سرماخوردگی و آنفولانزا است. با قوی کردن سیستم ایمنی به خصوص در این فصل ها می توانید از بیمار شدن در امان بمانید.

به گزارش سایت طلا، عادات غذایی ما بر تمامی جنبه های سلامتی بدنمان از جمله سیستم ایمنی تاثیر می گذارد. متخصصان تغذیه بر این باورند که برای داشتن سیستم ایمنی قوی باید 5 عادت غذایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد را رها کنید.

1. پایین بودن تنوع رژیم غذایی شما یکی از عادت هایی است که می تواند سیستم ایمنی را تضعیف کند. اگر شما به شکل دائم غذای مشابهی می خورید به فکر تغییر در این عادت خود باشید.

2. عدم مصرف میزان کافی غذا های پری بیوتیک دیگر عادت تضعیف کننده سیستم ایمنی است. تحقیقات نشان داده است که باکتری های مفید روده در سلامت سیستم ایمنی نقش زیادی دارند و برای ارتقای باکتری های سالم روده لازم است غذا های پری بیوتیک مصرف کنید.

سیستم ایمنی

3. مصرف چربی و قند بیش از حد می تواند تاثیر منفی عمیقی بر روی سیستم ایمنی داشته باشد. این نوع از غذا ها با ایجاد التهاب بسیار در بدن باعث می شوند تا سیستم ایمنی تضعیف شود.

4. مصرف زیاد غذا های فرآوری شده چهارمین عادتی است که باید هرچه سریع تر آن را کنار بگذارید. این نوع از غذا ها علاوه بر اینکه سرشار از قند و چربی هستند، حاوی برخی افزودنی ها نیز می باشند که سیستم ایمنی را تضعیف می کند.

5. محدودکردن شدید کالری دریافت بدن نیز می تواند باعث ضعف سیستم ایمنی شود. بسیاری از افراد برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود، کالری دریافتی خود را به شکل گسترده ای کاهش می دهند که این کار می تواند با ضعف سیستم ایمنی همراه شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد