اونس طلا2340.15
مظنه14,656,000
18 گرم3,383,300
ارزش سکه33,019,968
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

چه افرادی بیش از همه در رابطه عاشقانه خود شکست می خورند؟

برخی از افراد هستند که در تمام روابط خود از یک الگو پیروی می کنند و در تمامی این روابط نیز با شکست رو به رو می شوند آیا مشکل از این افراد است؟ آیا شما نیز جزو این افراد هستید؟

به گزارش سایت طلا، داشتن مشکلات روحی و یا سبک زندگی و فکر اشتباه می تواند روابط عاطفی شما را از بین ببرد در نتیجه اگر روابط عاطفی شما نیز سریعا خراب می شود و جزو این دسته از افراد هستید در زندگی خود تغییر ایجاد کنید.

بی اعتمادها

افرادی هستند که بیشتر مستعد شکست عشقی هستند . بی اعتمادها معمولا وارد رابطه نمی شوند ، اما وقتی هم با تردیدهای بسیار وارد رابطه شوند ، آنقدر احساس ناامنی می کنند که می خواهند مرتب طرف مقابل را چک کنند ! معمولا این افراد در کودکی به وجود محبت دائمی مطمئن نبودند .

وابسته ها

این افراد یا از ترس ترک شدن وارد رابطه نمی شوند یا اگر شدند ، تمام معنای زندگی شان را به طرف مقابل وابسته می کنند.همه وهمه چيزها باید با حضور طرف مقابل باشد . بالاخره یک روز طرف مقابل از نداشتن فضای شخصی خسته می شود و پیشنهاد می دهد رابطه قطع شود و شکست عشقی رخ می دهد . وابسته ها هم معمولا در کودکی با نیاز به محبت مشکل داشته اند .

شکست عشقی

آدم هایی که نمی توانند نه بگویند

این افراد نمی توانند خودشان را جای طرف مقابل بگذارند یا به اصطلاح همدلی کنند ، نمی دانند چه حرفی را باید در چه جایی و با چه لحنی و به چه وسیله ای بگویند از نظر ارتباطی ناماهرند . آنهانمی توانند رابطه را پیش ببرند و هدفمند کنند ودر مقابل زنگ هشدارهایی مثل توهين ، بيخبری ، پرخاشگری فیزیکی و چک شدن بیش از حد حساس نیستند .

دیگر افرادی که مستعد شکست عشقی هستند ناماهرها می باشند

ممکن است افرادی که شکست عشقی می خورند در هیچ کدام از سه دسته گفته شده نباشند . در این صورت یا آدم هایی هستند که گیر افرادی از دسته های بالا افتاده اند یا مهارت های ارتباطی ضعیفی دارند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد