اونس طلا2360.14
مظنه14,761,000
18 گرم3,407,500
ارزش سکه33,256,533
قدیم (بهار)38,500,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

با خوردن ماهی سالمون این بیماری را درمان کنید

ماهی سالمون یکی از سالم ترین غذا ها در جهان است که همه متخصصان تغذیه خوردن آن را پیشنهاد می کنند. حال تحقیقات جدید نشان داده است که مصرف سالمون می تواند با این بیماری مبارزه کند.

به گزارش سایت طلا، دلایل زیادی وجود دارد که باید ماهی سالمون را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. این ماهی ویتامین‌ های B6 و D را افزایش می‌ دهد و در سالم‌ ترین رژیم غذایی جهان کاملاً جای می‌ گیرد.

تحقیقات جدید نشان می دهد که اسیدهای چرب امگا 3، مانند اسیدهای چرب موجود در ماهی های چرب مانند سالمون، ممکن است نقش حیاتی در مبارزه با تصلب شرایین ایفا کنند، وضعیتی که تشکیل پلاک در دیواره رگ ها را توصیف می کند.

در این مطالعه که در مجله تحقیقات بالینی منتشر شد، محققان دریافتند اسید های چرب امگا 3 مولکول‌ هایی را تشکیل می‌ دهند که گیرنده‌ای را فعال می کند که می‌ تواند برای توقف فرآیند التهاب و مبارزه با بیماری مهم باشد.

هیلدور آرناردوتیر، نویسنده ارشد این مطالعه گفت: اسیدهای چرب امگا 3 به طور بالقوه می توانند از چندین راه به محافظت در برابر تصلب شرایین کمک کنند، به ویژه با کاهش التهاب که یک عامل کلیدی در این بیماری به شمار می رود.

امگا 3

وی اشاره کرد که این تحقیق تنها بخشی از یک پازل بزرگ است که باید با تحقیقات دیگر تکمیل شود و در نتیجه هنوز نمی توان به طور قطعی این راه درمان را برای انسان ها پیشنهاد کرد.

با این حال حتی اگر دانشمندان هنوز نتوانند به طور قطعی بگویند که مصرف بیشتر اسیدهای چرب امگا 3 از شما در برابر تصلب شرایین محافظت می کند، خواص ضد التهابی این اسید های چرب با طیف گسترده ای از مزایای سلامتی مختلف مرتبط است که خوردن آن را ضروری می کند.

برای دریافت اسید های چرب امگا 3 علاوه بر مصرف ماهی سالمون می توانید آووکادو و روغن زیتون را به برنامه خود اضافه کنید. مکمل های امگا 3 نیز در بازار وجود دارد که برای مصرف آنها بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت به عمل آورید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد