اونس طلا2337.71
مظنه14,636,000
18 گرم3,378,700
ارزش سکه32,974,908
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

با کودک بدرفتار خود چه کنیم؟

چه اتفاقی می‌افتد وقتی کودک شما «بدرفتار» است و سر ناسازگاری دارد؟

کودک بدرفتار

حتی اگر شما و همسرتان بسیار آرام باشید، ممکن است فرزندتان تصمیم بگیرد که خود را از طریق عصبانیت و پرخاش ابراز کند. بسیاری از والدین همیشه از تماس تلفنی مدرسه که به آنها اطلاع می دهد، فرزندشان "مشکل" ایجاد کرده است، می ترسند.

جیغ شدید به دلیل عصبانیت

برخی از بچه‌ها در محیط‌های گروهی با مشکل مواجه می‌شوند و تا زمانی که به خواسته خود نرسند، از همکاری خودداری می‌کنند. این ممکن است برای جلب توجه باشد و یا فقط یک واکنش شدید به چیزی است که آنها دوست ندارند.

گاهی اوقات، مهم نیست که چه مداخله ای توسط معلم یا والدین انجام می شود، به نظر می رسد که هیچ چیز کمکی نمی کند.

اقدام

بهترین اقدام این است که اول از همه مطمئن شوید که کودک در رفتارش خشونت ندارد. هنگامی که از آن مطمئن شدید، سعی کنید به یاد داشته باشید که معلمان در کنار شما هستند و در تلاش هستند کمک کنند. زمانی که بتوانید به این واقعیت پی ببرید، بیشتر همه چیز تحت کنترل و پیشرفت قرار می گیرد.

اما ممکن است احساس کنید که مجازات ها بیهوده هستند و حتی ممکن است کودک به نقطه ای برسد که تقریباً به آن عادت کرده باشد. می تواند بسیار ناامید کننده باشد که بدانید فرزند شما همان کودکی است که همیشه دچار مشکل می شود و عواقب کارها برای او، هیچ به نظر نمی رسند؛ این اتفاق می تواند بر استرس های دیگری که باید با آن دست و پنجه نرم کنید، مانند شغل، امور مالی و سایر فرزندانتان بیفزاید.

در این شرایط ممکن است به نظر برسد که هر کاری را که می توانستید انجام دادید، اما هیچ چیز کمکی نمی کند. چه درمان، چه عشق و توجه بیشتر، صحبت‌ زیاد، تغییر در رژیم غذایی! گاهی سخت است بپذیریم که حتی تلاش کردن به بهترین شکل هم ممکن است به نظر برسد که اصلا کمکی نمی‌کند!

مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که شما تمام تلاش خود را می کنید و گاهی این کافی است و گاهی اوقات هم نیست و این اصلاً اشکالی ندارد. برخی از بچه ها قبل از اینکه رفتارشان را تغییر دهند، باید خودشان آن را بفهمند و به این درک برسند.

سعی کنید با شخص دیگری از خانواده تماس بگیرید و یک سیستم حمایتی برای خود ایجاد کنید، زیرا در مواقع سخت، داشتن افرادی برای تکیه کردن به آنها ابزاری باورنکردنی است؛ فقط داشتن کسی که مایل به گوش دادن است و تأیید می کند که بله، شما تمام تلاش خود را می کنید که این می تواند معجزه کند. همیشه به یاد داشته باشید که مراقب خود نیز باید باشید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد