اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

علائمی که به شما می گویند دچار کمبود ویتامین هستید را جدی بگیرید

ممکن است شما در طول روز با علائم پزشکی مختلفی رو به رو شوید که هیچ توضیحی برای آن ها وجود ندارد و در مواردی حتی ممکن است باعث نگرانی شما نیز شود. این نشان دهنده کمبود ویتامین در بدن شما است.

به گزارش سایت طلا، ویتامین ها برخلاف انتظاری که دارید نقش بسیار مهمی را در بدن شما ایفا می کنند ان ها در واقع می توانند از بدن شما در برابر بسیاری از بیماری محافظت کنند.

گاهی این علائم پزشکی نشان دهنده کمبود برخی ویتامین ها در بدن شما هستند که در واقع با این علائم سعی در دادن هشدار به شما هستند.اما علائمی که کمبود ویتامین در چهره ایجاد می‌کند چه علائمی است؟

چشمان پف کرده: پف بیش از حد ممکن است نشان دهنده کمبود ید در بدن باشد. خستگی، خشکی پوست، افزایش وزن و شکنندگی ناخن ها هم از علائم دیگر کمبود ید هستند.

پوست رنگ پریده: رنگ پریدگی می تواند نشانه ای باشد که باید مصرف ویتامینB ۱۲ را افزایش دهید کمبود این ویتامین می‌ تواند احساس خستگی در بدن ایجاد کند.

ویتامین

موی خشک: خشکی مو ممکن است نشان دهنده کمبود بیوتین یا ویتامین B7 باشد. سطوح پایین بیوتین می تواند منجر به شکنندگی ناخن ها و نازک شدن موها هم بشود.

لب هاب رنگ پریده: رنگ پریدگی لب ها می تواند به این معنی باشد که شما کم خون هستید و به آهن بیشتری در رژیم غذایی خود شما احتیاج دارید.

خونریزی لثه : اگر متوجه شدید لثه هایتان حساس هستند و مکرراً خونریزی می کنند می تواند نشانه کمبود ویتامین c باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد