اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000
گزارش آگهی

با این 5 روش کمتر کار کنید بیشتر درآمد داشته باشید

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه می‌توانید در کنار کار و تلاشی کمتر، درآمد بیشتری به دست بیاورید؟

همه ما دوست داریم کمتر کار کنیم؛ اما در عین حال درآمد بیشتری داشته باشیم. اما چطور این اتفاق امکان‌پذیر خواهد شد؟

در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که کسب درآمد آن‌قدرها هم که گمان می‌کنید سخت نیست؛ فقط کافی است که راهکارهای مناسب را بدانید و از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه این صفحه 5 راهکار برای بهبود اوضاع اقتصادی و کسب درآمد بهتر معرفی می‌شود که برای همه قابل استفاده و مناسب است.

1) وابستگی خودتان را به شغل امروز کم کنید

همه ما به‌نوعی به حرفه‌ای که در آن مشغول به کار و کسب درآمد هستیم، عادت کردیم. همین موضوع موجب می‌شود که به مرور این روش کسب درآمد را برای خودمان تنها راه بدانیم و به دنبال افزایش درآمد با روش‌های بیشتر و بهتر نباشیم.

بهتر است از همین امروز به دنبال پیدا کردن روش‌های جدیدی برای کسب درآمد باشید. به‌طور مثال به این موضوع فکر کنید که چه هنر و یا توانمندی در خود سراغ دارید. همان را گسترش دهید. شاید با خودتان بگویید که با این کار نه‌تنها تلاش کمتری انجام نمی‌دهم؛ بلکه باید با سختی بیشتر کار کنم و درآمد چندان به آن اضافه نمی‌شود.

البته سخن شما برای امروز درست است. اما در نظر داشته باشید که به مرور می‌توانید شغل دوم خودتان را گسترش دهید و در آن قدرتمند شوید. همچنین این کار موجب می‌شود که به‌ مرور به شغل امروز خودتان وابستگی کمتری پیدا کنید و شاید یک روز آن را رها کردید.

2) امور مالی را به روش اتوماتیک پیش ببرید

یکی از بهترین روش‌ها برای کمتر کار کردن و کسب درآمد بیشتر این است که اجازه دهید تا پولتان به‌صورت خودکار برای شما کار کند. پیشبرد اتوماتیک امور مالی یکی از بهترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری است. برای درک بهتر این موضوع باید گفت که اتوماسیونی برای برداشت منظم و به‌اندازه از حساب خود تعریف کنید.

بسیاری از ما ممکن است درآمد خوبی داشته باشیم؛ اما به دلیل استفاده نادرست و بی‌اندازه از آن نمی‌توانیم پس‌انداز کافی به دست بیاوریم. در این صورت کار و نوع کسب درآمد خودمان را متهم می‌کنیم؛ درحالی‌که متهم اصلی خود ما هستیم که به‌درستی پول را خرج نمی‌کنیم.

برای این کار یک اتوماسیون برای برداشت از حساب تعریف کنید و سقف کارت به کارت را در آن مشخص کنید. این برنامه مانند یک خلبان خودکار است که شما را به‌موقع و در شرایط امن به مقصد می‌رساند و نیاز نیست که دائما به روش پرواز فکر کنید.

روش کار برای خودکار کردن حساب‌ها بسیار آسان است. کافی است که وارد حساب‌های بانکی خود شوید و سقف انتقال وجه را در آن تعریف و تنظیم کنید. همچنین پرداخت تمامی اقساط و صورتحساب‌ها را به‌طور دقیق مشخص کنید تا نیازی به انجام آن‌ها به‌صورت دائم در هرماه نباشید.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در برخی از ماه‌ها به دلیل فراموش کردن سررسید اقساط و صورتحساب‌ها مشمول جریمه دیرکرد شدید و بدون اینکه دوست داشته باشید مبلغی اضافی از حساب شما کسر شده است. در این شرایط با تنظیم حساب خود می‌توانید اقساط وام مسکن و یا کارت به کارت به بانک ملت و یا سایر وام‌ها پرداخت کنید تا جریمه دیرکرد به شما تعلق نگیرد.

این کار شاید به نظر ساده و کم‌اهمیت جلوه کند؛ اما در طول بلندمدت می‌تواند سرمایه‌گذاری‌ها و پس‌اندازهای کوچک شما را رشد دهد و آن را تبدیل به مبلغ زیادی نماید. در این صورت بدون اینکه کار اضافی انجام داده باشید، درآمد خودتان را به شکلی نامحسوس و آرام رشد دادید.

3) از قانون 20 / 80 استفاده کنید

بسیاری از کارهایی که ما در طول روز و در مسیر کسب درآمد انجام می‌دهیم کاملا پوچ و بدون نتیجه مثبت هستند. همین امروز 80درصد از کارهایی که انجام می‌دهید متوقف کنید تا تغییری مثبت در کسب درآمد به وجود بیاید. برای این کار باید از قانون 20/ 80 استفاده کنید.

به عبارت بهتر باید گفت که بیشتر مارهایی که ما را به کسب درآمد بیشتر و بهتر می‌رسانند ناشی از همان 20 درصد کارهای مفید و درستی است که انجام می‌دهیم. در این صورت 80 درصد کارها واقعا بدون نتیجه هستند و فقط ما را خسته می‌کنند.

برای کسب درآمد به این روش و تلاش کمتر، ابتدا تمامی کارهایی که فقط شما را خسته می‌کنند پیدا کنید و آن‌ها را حذف کنید. به‌طور مثال جلسات غیرضروری یا تماس‌های تلفنی طولانی‌مدت را از برنامه زندگی خودتان حذف کنید. در این راستا اپلیکیشن های بسیاری نیز وجود دارند مه به شما کمک می کنند. کافی است بعد از خرید شارژ سیم کارت اعتباری اینترنت خود را روشن کنید.

برخی از کارها را برون‌سپاری کنید تا وقت شما هدر نرود و برای موارد کم‌اهمیت خسته نشوید. تماشای تلویزیون را کمتر کنید. همچنین جستجو و وب‌گردی‌های بی‌مورد و بودن نتیجه را در اینترنت، اینستاگرام و یا سایر شبکه‌های اجتماعی حذف کنید. فراموش نکنید که اینستاگرام همیشه سر جای خودش هست؛ این ما هستیم که زمان‌های طلایی خودمان را از دست می‌دهیم و در مقابل چیزی دریافت نمی‌کنیم.

اکنون زمان زیادی دارید و می‌توانید به‌صورت بهینه از آن‌ها استفاده کنید. در عین حال چیزهای با اهمیت را از دست نداد و همه‌چیز سر جای خود باقی مانده است!

4) یک جای ارزان‌تر برای زندگی پیدا کنید

بسیاری از اوقات بیشتر درآمدی که به دست می‌آوریم صرف خرج‌های بی‌موردی می‌شوند که محل زندگی ما آن‌ها را به وجود آورده است. اگرچه همه ما دوست داریم در مکانی با امکانات بیشتر زندگی کنیم؛ اما در این صورت باید به‌طور دائم درگیر پرداخت رهن، اجاره، خدمات شارژ سنگین ساختمان، هزینه‌های سنگین حمل‌ونقل و مواردی ازاین‌دست باشید. اگر دوست دارید تغییری محسوس در درآمد خود ایجاد کنید، همین حالا این روش زندگی را متوقف کنید.

بهتر است جایی ارزان‌تر و مناسب‌تر برای زندگی انتخاب کنید. دلیل وجود ندارد که در یک برگ با هزینه‌های بسیار گران آن ساکن شوید. می‌توانید محل زندگی را به حومه شهر ببرید و در کنار سکوت و آرامش بیشتر آن، هزینه‌های بی‌مورد را هم حذف کنید. در این صورت بدون اینکه شغل جدید پیدا کرده باشید و یا اینکه کار بیشتری انجام دهید، هزینه‌ها را کاهش دادید و درآمد زیادتری به دست می‌آورید.

5) راهکار نهایی، قدر لحظات را بدانید!

هیچ‌وقت برای تغییر دیر نیست؛ اما حقیقت این است که بسیاری از افرادی که این متن را می‌خوانند هرگز چیزی را تغییر نمی‌دهند و در عین حال به دنبال بهترین‌ها برای خود هستند. برخی افراد فقط از مقدار حقوق و دستمزد، ساعت کاری طولانی و هزاران مورد دیگر شکایت می‌کنند؛ بودن اینکه دست‌به‌کار شوند و به فکر تغییری موثر باشند. فراموش نکنید که با شکایت کردن از رئیس، مقدار درآمد و یا اتفاقاتی که در اطراف ما می‌افتد نمی‌توانیم درآمد بیشتری به دست بیاوریم. این کار فقط دقایق گران‌قیمت و طلایی را از شما می‌گیرد و چیزی به شما نمی‌دهد. راه‌کار آخر این است که بیشتر قدر لحظات را بدانیم!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد