اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران چه خبر ؟+عکس

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا ،نقره ،جواهر و سنگ های قیمتی ایران گفت:سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران 9 الی 12 بهمن برگزار خواهد شد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا ، نقره ، جواهر و سنگ های قیمتی ایران گفت:سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران 9 الی 12 بهمن از ساعت 10 صبح الی 5 بعدازظهر برگزار خواهد شد.

سید حجت شفاهی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:روز گذشته جانمایی غرفه های زیر 40 متر مشخص شد و غرفه های که جزیره ای هستند طبق سالهای گذشته مکانشان مشخص و محفوظ می باشد.

وی گفت:امسال به دلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی مساحت غرفه ها می بایست از 15متر بیشتر می شد به همین دلیل امسال تعداد غرفه ها از لحاظ حجمی کمتر شد اما ابعاد آنها بزرگتر شده است و جزایر بیشتری در این نمایشگاه وجود دارد.

شفاهی گفت :این نمایشگاه از 3 سالن تشکیل شده که سالن 8 و 9 مخصوص مصنوعات طلا ،جواهر ،سنگهای قیمتی و نقره و سالن 27 مربوط به ماشین آلات و صنایع وابسته می باشد.

وی خاطر نشان کرد نمایشگاه امسال با استقبال گسترده ای روبه رو شده و از سراسر کشور (اصفهان ،مشهد ،یزدو....)در این نماشگاه حضور دارند .

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا ،نقره ،جواهر و سنگ های قیمتی ایران در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه بتواند به بهترین شکل و بازدهی ممکن برگزار شود و توانمندیهای این صنعت را بتوانیم به نمایش بگذاریم و سکوی پرتابی جهت صادرات باشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد