اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

عوارض خوردن سیر که در برخی شرایط نباید آن را بخورید

در حالی که سیر یک گیاه مفید به حساب می‌آید گاهی اوقات مصرف آن می‌تواند واکنش‌های منفی به دنبال داشته باشد در نتیجه در برخی از موارد بهتر است از خوردن آن خودداری شود.

به گزارش سایت طلا، سیر یکی مفید ترین صیفی جات به شمار رفته و بسیاری بر این باورند که سیر بزرگترین ضد باکتری طبیعی است و می تواند بدن را در برابر بیماری ها مصون کند. همچنین سیر سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها بوده و با رادیکال های آزاد مبارزه می کند.

این افزودنی غذا طعم فوق العاده ای نیز به غذا می دهد و معمولا در همه آشپزخانه ها پیدا می شود که مصرف آن را ساده می کند. با این حال این ماده مفید می تواند برای برخی افراد ضرر هایی را به همراه داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

خورن سیر تازه می‌تواند احتمال خونریزی را افزایش دهد بنابراین اگر هر نوع لکه بینی یا خونریزی واژینال داشتید باید با پزشک مشورت کنید.

سیر

در برخی موارد سیر می‌تواند ناراحتی معده و مسائل گوارشی ایجاد کند. بنابراین اگر سابقه بیماری‌های گوارشی داشته‌اید قبل از مصرف حتما از پزشک سوال کنید.

سیر می‌تواند فشار خون را پایین بیاورد بنابراین اگر به طور کلی فشار خونتان پایین است بهتر است از خوردن آن خودداری کنید.

سیر خواص رقیق‌کننده خون دارد و این به آن معناست که انعقاد خون را به خصوص در عمل جراحی دشوار می‌کند. بنابراین نزدیک زایمان و حتی بعد از زایمان که دچار قاعدگی میشوید بهتر است از این گیاه پرخاصیت چشم پوشی کنید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد