اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش جدید علی دایی به نام گذاری ماهی به اسم او : چرا از نام گذاری ماهی ناراحت شوم؟

حدود یک ماه پیش پس از کشف یک گونه جدید از ماهی ها و نام گذاری این ماهی به نام اسطوره فوتبال ایران، علی دایی، جنجال های بسیاری از سوی مردم ایجاد کرد که علی دایی به تازگی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش سایت طلا، علی دایی، اسطوره فوتبال و کاپیتان پیشین تیم‌ملی ایران در گفتگویی اعلام کرده است که از نامگذاری گونه ماهی به اسمش ناراحت و دلخور نیست.

او در پاسخ به خبرنگار روزنامه خبر ورزشی گفت: "چه اشکالی دارد؟ چرا باید ناراحت شوم؟!"

او در پاسخ به اینکه بعضی می‌گویند "برای نامگذاری باید از او اجازه می‌گرفتند" گفت: "نیازی به زنگ زدن و اجازه گرفتن نبود و اصلا چنین انتظاری نداشتم. این کار را چند فرد دانشگاهی در ایران و برلین انجام دادند که به دلیل تحصیلات عالیه و زحماتی که درعرصه علم و دانش می‌کشند برای من ارزشمند هستند. دلیلی هم برای دلخوری یا ناراحتی وجود ندارد."

او در پاسخ به این پرسش که آیا از شوخی‌ها در شبکه‌های اجتماعی یا در بعضی از برنامه در برنامه‌های اینترنتی دلخور می شود یا نه گفت: "من وقتم را با این مسائل بیهوده و الکی با برنامه‌های اینترنتی هدر نمی‌دهم."

ماه پیش یک گونه جدید ماهی بومی ایران که در رودخانه سیمره در استان کرمانشاه کشف شد، به نام علی دایی نامگذاری شد که واکنش‌های طنز بسیاری را برانگیخت. گروهی از طرفداران آقای دایی از این نامگذاری انتقاد کرده و گروهی هم از آن استقبال کرده بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد