اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا مگان هنوز با قوانین خانواده سلطنتی مشکل دارد؟

مگان مارکل هنوز با قوانین سختگیرانه خانواده سلطنتی مبارزه می کند!

مگان مارکل

هم مردم بریتانیا و هم بقیه مردم دنیا بعد از اینکه معلوم شد مگان قرار است با شاهزاده هری ازدواج کند کمی عاشق او شدند. تعداد زیادی ملاقات های رسمی وجود داشت و مگان با خوشرویی در آنها حضور داشت، اما به گفته خودی ها، مگان همچنان با پایبندی به پروتکل های سلطنتی، مشکل دارد.

قوانین خانواده سلطنتی

شما مجاز نیستید پاهای خود را روی هم بگذارید، نمی توانید پیج در رسانه های اجتماعی داشته باشید و هیچ نمایش عمومی محبت در برخورد با دیگران نمی توانید داشته باشید. اینها تنها تعدادی از قوانینی است که مگان باید از آنها پیروی کند. ازدواج بین مگان و پرنس هری ممکن است شبیه به یک افسانه به نظر برسد، اما این افسانه برای مگان چند جنبه منفی نیز دارد، چراکه قوانین زیادی وجود دارد که او باید از آنها پیروی کند و ظاهراً با آن بسیار دست و پنجه نرم می کند.

قوانین دشوار

برخی خبرها رسیده است که دوشس ساسکس "درک برخی قوانین در خانواده سلطنتی را دشوار می داند." به عنوان مثال، او با این واقعیت که ملکه ترجیح می دهد زنان به جای شلوار، پیراهن یا دامن بپوشند، مشکل دارد. منبعی فاش کرد که مگان مرتباً از شوهرش می پرسد که چرا نمی تواند برخی کارها را انجام دهد.

بازدید از ایرلند

مگان تابحال از چند قانون سلطنتی عبور کرده است. بطور مثال دوشس جدید در سفر اخیر خود به ایرلند اشتباه بزرگی کرد؛ او با سناتور کاترین نون در مورد قانون اخیرا پذیرفته شده که سقط جنین را قانونی می کند صحبت کرد. مگان نشان داد که از این پیشرفت بسیار خوشحال است، اما اعضای خانواده سلطنتی اجازه ندارند نظرات خود را در مورد مسائل سیاسی به اشتراک بگذارند.

کلاه

همچنین بسیار مهم است که هر لباسی که می پوشند فکر شده باشد. مگان اخیراً همراه با کیت میدلتون در مراسم ویمبلدون شرکت کرده و کلاهی بر سر داشت، اما ظاهراً در این مراسم اجازه انجام این کار را نداشته است. بنابراین مجبور شد کلاه را تمام بعدازظهر در دامان خود نگه دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد