اونس طلا2337.71
مظنه14,951,000
18 گرم3,451,400
ارزش سکه33,684,603
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,150,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

آیا میدانید طرز صحیح قراردادن قاشق چنگال، در ماشین ظرفشویی چگونه است؟

این روش درست قرار دادن کارد و قاشق، چنگال در ماشین ظرفشوییست! ما اشتباه کرده ایم!

قاشق و چنگال

ما در تمام این مدت اشتباه انجام داده ایم! ما هنوز واقعاً نمی دانیم که چگونه باید کارد و چنگال خود را در ماشین ظرفشویی قرار دهیم تا کاملا تمیز شوند. دسته ها باید رو به بالا باشند یا پایین؟ ما هیچ ایده ای نداریم. خوشبختانه، لوسیندا اوتوش، که متخصص ماشین ظرفشویی است، یک بار برای همیشه همه چیز را برای ما روشن کرده است؛ اما ممکن است آن چیزی نباشد که شما انتظار دارید.

رو به بالا یا پایین؟

بسیاری از ما کارد و قاشق چنگال های خود را در ماشین ظرفشویی با دسته های رو به پایین قرار می دهیم، هرچند این منطقی ترین راه به نظر می رسد؛ اما درست ترین یا بهترین راه نیست. اگر می خواهید قاشق چنگال های شما واقعاً تمیز شوند، لوسیندا توصیه می کند نحوه قرار دادن قاشق و چنگال خود را به طور متناوب تغییر دهید. تعدادی از آنها را با دسته های رو به بالا و برخی از آنها را با دسته های رو به پایین قرار دهید تا به این ترتیب چنگال و قاشق های شما کاملا تمیز شوند، زیرا هیچ یک از آنها به هم نمی چسبند.

چاقوها

به دلایل ایمنی، بهتر است همیشه چاقوها رو به پایین و دسته ی آنها رو به بالا قرار گیرد، اما نکته مهم تری که وجود دارد این است که لوسیندا توصیه می کد از قرار دادن چاقو در ماشین خودداری کنید و آنها را با با دست بشویید چراکه ماشین ظرفشویی می تواند به چاقوهای شما آسیب برساند و باعث کند شدن آنها شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد