اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پنج راه ساده برای پیدا کردن دوربین مخفی

یکی از نگرانی های افراد وجود دوربین مخفی در مکان های خصوص است. برای مثال بسیاری از هتل ها و مغازه های لباس فروشی اتاق تعویض لباس دارند و برخی نگرانند که در مکان ها دوربین مخفی وجود داشته باشد.

به گزارش سایت طلا، نگرانی درباره این موضوع عموما بی مورد است و معمولا مشکلی پیش نمی آید اما اگر با این حال خیلی نگران هستید 5 راه ساده برای پیدا کردن این دوربین ها وجود دارد.

1. دقت داشته باشید که دنبال چه چیزی می گردید. دوربین ها برای اینکه بتوانند به خوبی تصاویر را ضبط کنند نیاز دارند تا مانعی در رو به روی آنها نباشد. با توجه به این موضوع مکان هایی که شما لازم است به دنبال دوربین بگردید بسیار محدود می شود.

2. در نور معمولی به شکل فیزیکی به دنبال دوربین بگردید. به یاد داشته باشید، یک دوربین نیاز به یک نقطه دید خوب و بدون مانع دارد. یک نقطه ناخوشایند در یک شی یا دیوار، یک برآمدگی براق روی یک شی، سیم‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به تجهیزاتی باشند که به آن متصل هستند یا پریزهای برق و آداپتورهایی که بدون هیچ دلیل واضحی به برق وصل شده‌اند، همه مشکوک هستند.

3. در سکوت به صدا ها دقت کنید. به آرامی به اطراف اتاق و یا هر محل دیگری که نگرانید در آن دوربین وجود داشته باشد حرکت کنید و سعی کنید صدای وزوز دوربین را بشنوید. اگر صدایی نشنیدید احتمالا اتاق امن است.

4. دقت کنید که همه اشیاء موجود در اتاق در مکان درستی قرار گرفته باشند و کار کنند. در واقع شما باید دقت کنید که همه اشیاء موجود در اتاق همان چیزی باشند که قرار است باشند و همان کاری را انجام دهند که برای آن کار ساخته شده اند. اگر وسیله ای را بر خلاف این موضوع پیدا کردید بسیار مشکوک است.

5. از چراغ قوه استفاده کنید. اگر برامدگی یا چیزی را پیدا کردید که مشکوکید دوربین باشد، چراغ ها را خاموش کرده و با یک چراغ قوه بر روی ان نور بیاندازید. اگر دوربین باشد کمی نور آبی ساتع خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد