اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حلقه گم شده در مزرعه پس از 50 سال پیدا شد

زنی که پنجاه سال پیش حلقه ازدواجش را در یک مزرعه سیب‌زمینی در جزایر غربی اسکاتلند گم کرده بود، حلقه گمشده‌اش را بعد از نیم قرن پیدا کرد.

به گزارش سایت طلا، پگی مک‌سویین بعد از آن که هنگام کار در مزرعه سیب‌زمینی خانوادگی در جزیره بنبکولا در اواخر دهه ۱۹۶۰ حلقه‌اش را گم کرد، تصور می‌کرد دیگر هیچ‌وقت آن را نخواهد دید.

اما یکی از همسایگانش که به تازگی از موضوع حلقه گمشده با خبر شده بود، بعد از سه روز جستجو با دستگاه فلزیاب حلقه گمشده پگی را پیدا کرد.

دونالد مک‌فی که صاحب یک مهمانخانه در همان نزدیکی است، در تلاش برای یافتن این حلقه در محلی که زمانی مزرعه سیب‌زمینی قرار داشت، بیش از ۹۰ حفره در زمین کند و پیش از پیدا کردن حلقه، مقادیری آهن قراضه، قوطی نوشابه و ... از زیر خاک بیرون آورد.

خانم مک‌سویین ۸۶ ساله می‌گوید همسایه‌اش دونالد مک‌فی "ناگهان در زد و گفت یک چیزی آورده‌ام که نشانت بدهم." و بعد حلقه را به او داد. "باورم نمی‌شد. فکر می‌کردم دیگر هیچ‌وقت این حلقه را نمی‌بینم."

پگی و همسرش جان در سال ۱۹۵۸ ازدواج کردند. جان که چند سال پیش درگذشت، بعدها یک حلقه جایگزین برای پگی خرید. پیش از خرید حلقه جدید هم پگی حلقه ازدواج مادرش را به دست می‌کرده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد