اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزییات بازی فوتبال استقلال – پرسپولیس، دربی ۹۷

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش سایت طلا،برنامه «فوتبال برتر» همزمان با نودوهفتمین شهرآورد تهران، شنبه (۱۳ آذر) ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش می شود و گزارش مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال و پرسپولیس را محمدرضا احمدی عهده دار است.

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز شنبه ۱۳ آذر شروع می‌شود که همین امروز و درحساس‌ترین بازی هفته و نیم فصل فوتبال ایران، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. این بازی ساعت ۱۶.۱۵ دقیقه برگزار می‌شود.

پیش از این قرار بود این دیدار ساعت ۱۶ برگزار شود که روز گذشته مسئولان سازمان لیگ آن را یک ربع جابجا کردند. به هر حال استقلال و پرسپولیس در شرایطی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند که فعلاپرسپولیس در جدول رده بندی بالاتر از استقلال قرار دارد. شاگردان یحیی گل محمدی از ۷ بازی قبلی ۱۴ امتیازی هستند و در رده دوم جدول ایستاده اند و استقلال هم با ۱۳ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

بنابر اعلام میثم فضلعلی ـ مدیر گروه ورزش شبکه سه ـ ویژه برنامه «فوتبال برتر» همزمان با پخش نودوهفتمین شهراورد تهران، شنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۵ با اجرای محمدحسین میثاقی و با حضور مهمانانی همچون خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، محسن بنگر، حسین ماهینی و همچنین داور بین المللی ایران، سعید مظفری زاده و با تولید و پخش آیتم هایی روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد