اونس طلا2344.22
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

با این آجیل خاص کلسترول خود را کاهش دهید

همه ما می دانیم که آجیل ها فواید سلامتی متعددی دارند و یکی از بهترین خوراکی هایی هستند که ما مصرف می کنیم. تحقیقات جدید نشان داده است که یک نوع آجیل می تواند در کاهش کلسترول نیز مفید باشد.

به گزارش سایت طلا، آجیل ها فواید متعدد سلامتی از جمله بهبود سلامت عروق، تامین مواد معدنی ضروری و کاهش التهاب را دارا می باشند و می توانند کلسترول را نیز کاهش دهند.

بر اساس مطالعه جدیدی که توسط دانشگاه جورجیا انجام شده و در مجله تغذیه منتشر شده است گردوی آمریکایی (پکان، پیکن) می تواند باعث کاهش کلسترول شده و به ویژه در کسانی که در معرض ابتلا به بیماری های قلبی هستند می تواند مفید باشد.

در این مطالعه، 52 شرکت کننده در یک دوره 8 هفته ای به سه گروه تقسیم شدند. گروه اول حدود 470 کالری پیکن در روز همراه با رژیم غذایی معمولی خود مصرف کردند، گروه دوم با جایگزینی کالری معمول خود، حتی بیشتر پیکن مصرف کردند و گروه سوم به عنوان گروه کنترل پیکن مصرف نکرند.

پس از دوره 8 هفته ای، گروه اول و دوم هر دو شاهد کاهش کلسترول لیپوپروتئین بدون چگالی، تری گلیسیرید و کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (نوع "بد" کلسترول) بودند.

گردوی آمریکایی

اگرچه هنوز تحقیقات بیشتری در مورد این موضوع باید انجام شود، این یافته ها در مورد گردوی آمریکایی و سلامت قلب قابل توجه است.

طبق گفته پروفسور و یکی از نویسندگان این مطالعه، جیمی کوپر به UGA Today؛ حتی کوچکترین کاهش کلسترول می تواند بر خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب تأثیر بگذارد.

این مطالعه نتایج امیدوارکننده‌ای را در مورد پیکن و سلامت قلب نشان می‌دهد، اما خواص خاص اسپند که به این نتایج کمک می‌کند هنوز کاملا مشخص نیست.

به طور کلی ثابت شده است که آجیل به دلیل داشتن چربی سالم، اسید آمینه، ویتامین E، پتاسیم و فیبر بالا، دارای فواید سلامتی بی‌شماری است که می‌تواند توضیحی برای یافته‌های تحقیقاتی در مورد گردوی آمریکایی باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد