اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آخرین عکس منتشر شده از فرزندان مایکل جکسون

بچه های پادشاه پاپ، مایکل جکسون این روزها به این شکل هستند!

مایکل جکسون

بیش از دوازده سال از مرگ مایکل جکسون، معروف به پادشاه پاپ می گذرد. پس از شنیدن خبر مرگ وی، تمام دنیا در شوک بودند و به سختی می توانستند قبول کنند که این ستاره بزرگ دیگر نیست. سه فرزند او (پرنس مایکل، پاریس و بلانکت) در آن زمان تنها 12، 11 و 7 سال داشتند و عمدتاً دور از انظار عمومی هستند و بسیار نادر است که هر سه با هم عکسی را در شبکه های اجتماعی منتشر کنند. اما اکنون پاریس 23 ساله در تعطیلات بلخره یک عکس خانوادگی از خود و دو برادرش منتشر کرد.

از چپ به راست: شاهزاده مایکل دوم، دوست خانوادگی عمر بهاتی، پاریس و شاهزاده مایکل اول

تغییر نام

بزرگترین پسر مایکل، شاهزاده مایکل اول، اکنون 24 سال دارد و برادر کوچکتر او بلانکت 19ساله که این روزها نام خود را به شاهزاده مایکل دوم تغییر داده است، زیرا همیشه به خاطر نامش بسیار مورد آزار و اذیت قرار می گرفت.

در حالی که همه می دانند که دبی رو، مادر دو فرزند بزرگتر است، هویت مادر شاهزاده مایکل دوم تا به امروز ناشناخته مانده است.

شغل فرزندان

مایکل جکسون به دلیل مصرف بیش از حد دارو در سال 2009 از دنیا رفت. علیرغم شهرت پدر، بچه‌ها عمدتاً از انظار عمومی دور هستند و زندگی نسبتاً عادی ای دارند. پسر بزرگ مایکل موزیک ویدیو تولید می کند و پاریس گاهی اوقات در کانون توجه قرار می گیرد که بخشی از آن به دلیل حرفه او به عنوان یک مدل است. و شاهزاده مایکل دوم، کوچکترین فرزند؟ او دوست دارد کاملاً از کانون توجهات دور بماند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد