اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مردی که به دلیل پرخوری به یک رستوران ممنوع الورود شد

یک مرد چینی می‌گوید یک رستوران که بوفه غذاهای کبابی دارد و منطق آن به صورت پر کن _ بخور است به خاطر پرخوری او را ممنوع‌الورود کرده است.

این مرد که خودش را مستر کنگ می‌نامد در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی چین اقرار کرد که در نخستین وعده‌اش در این رستوران ۱/۵ کیلوگرم پاچه خوک خورده و دفعه دومی که به آنجا رفته ۳/۵ تا ۴ کیلوگرم میگو خورده است.

مستر کنگ گفت این رستوران نسبت به افرادی که می‌توانند زیاد غذا بخورند رفتار "تبعیض‌آمیز" دارد.

مستر کنگ که در شبکه‌های اجتماعی برنامه‌ زنده درباره غذا دارد، این پرسش را مطرح کرده است: "من می‌توانم زیاد بخورم، آیا این گناه است؟" او اضافه کرد که هیچ بخشی از غذا را هدر نداده و در نتیجه در این مورد نیز مرتکب گناهی نشده ست.

اما صاحب رستوران می‌گوید مستر کنگ دارد او را ورشکسته می‌کند. به گفته او هر بار که مستر کنگ به رستورانش آمده صدها یوآن خرج پشت دستش گذاشته است.

غذا

صاحب رستوران از مشاهدات خود گفت: "حتی وقتی (مستر کنگ) شیر سویا میخورد، می‌تواند ۲۰ تا ۳۰ بطری را بنوشد. وقتی پاچه خوک می‌خورد، کل سینی را مصرف می‌کند. و برای برداشتن میگو معمولا سایر آدمها از چنگال استفاده می‌کنند، او با سینی همه میگوها را برمی‌دارد."

ویدیوی این خبر در وایبو شبکه اجتماعی چین ۲۵۰ میلیون بیننده داشته است. برخی می‌گویند رستورانی که نمی‌تواند از پس مخارجش بربیاید نباید "هرچقدر می‌توانی بخور" باشد و برخی دیگر برای صاحب رستوران دلسوزی کردند.

سال گذشته دولت چین سلبریتی‌های غذا را محدود کرد و ممکن است ویدیوهای آنها در کل ممنوع شود. این سیاست بعد از آن اتخاذ شد که شی جین پینگ، رئیس‌جمهوری چین از مردم خواست "علیه اسراف غذا مبارزه کنند".

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد