اونس طلا2320.57
مظنه14,986,000
18 گرم3,459,500
ارزش سکه33,763,458
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)42,000,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

حرف و حدیث ها راجع به پسر جدید ایلان ماسک

نام عجیب و غریب اولین فرزند مشترک ایلان ماسک و گرایمز خواننده

ایلان ماسک و گریمز

ایلان ماسک 49 ساله و گریمز خواننده 32 ساله به حق غیر معمول ترین زوج زمان ما هستند. جالب است که سرنوشت چگونه می تواند افراد مختلف را بهم برساند! بهرحال، مخترع آمریکایی و خواننده کانادایی از سال 2018 با هم بودند و در سال 2020 این زوج صاحب اولین فرزند خود شدند.

بنیانگذار تسلا نه تنها با اختراعات باورنکردنی خود بلکه با زندگی شخصی خود نیز دنیا را شگفت زده می کند. در ابتدا، طرفداران این دو فرد مشهور از رابطه ایلان با گریمز شوکه شدند و بسیاری این اتفاق را رسوایی نامیدند! سپس این زوج اولین پسر خود را به دنیا آوردند که به پر حاشیه ترین فرزند جهان به دلیل نام غیر معمول او- X Æ A-12 تبدیل شد و واکنش مردم دنیا را برانگیخت! بااین حال والدین وی، او را به سادگی X می نامند!

ایلان ماسک در زمینه فرزندپروری بسیار تجربه دارد؛ او پنج پسر از ازدواج با نویسنده جاستین ماسک دارد: دوقلوهای 16 ساله گریفین و خاویر، و همچنین سه قلوهای 14 ساله دامیان، ساکسون و کای!

پسر ایلان ماسک و خواننده گرایمز

این زوج رازدار برای مدت طولانی پسر خود را به مردم نشان ندادند، تااینکه بالاخره تاجر آمریکایی تصویری از پسر جدیدش را در توییتر به اشتراک گذاشت و نام آن را " پادشاهی ماقبل آخر" گذاشت!

مادر ایلان ماسک نیز تصمیم گرفت عکس آنها را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارد. او اذعان می کند: "من عاشق تماشای رابطه آنها هستم."

گریمز نیز بالاخره عکسی را با پسرش به اشتراک گذاشت. این خواننده به طرز عجیبی این پست را توصیف کرد: "از آب های دنیای خود به من بگو"! در این عکس اگرچه نمی توانید صورت کودک را ببینید، در عوض می توانید متوجه مدل موی جدید کودک شوید!

در عکسی دیگر گریمز در حال کوتاه کردن موهای کودک است: "من نمی توانم با اطمینان بگویم که مدل مو موفقیت آمیز بود، اما اکنون او شبیه یک وایکینگ است!"

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد