اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

همزمان خانه خود را گرم تر کنید و هزینه گاز را کاهش دهید (بخش دوم)

به روز های سرد سال رسیده ایم و پاییز در حال وارد شدن به ماه پایانی خود است. در این شرایط همه افراد دوست دارند خانه خود را گرم تز نگه داشته و همچنین مبلغ کمتری را برای هزینه گاز پرداخت کنند.

گرم کردن اصولی خانه می تواند دمای مطبوعی را به خانه شما هدیه داده و همچنین با کاهش میزان مبلغ قبضتان، هزینه های شما را کاهش داد. به علاوه در مصرف گاز نیز سرفه جویی کرده اید و آسیب کمتری نیز به محیط زیست وارد می کنید.

برای خواندن بخش اول این خبر می توانید اینجا کلیک کنید.

5. جهت حرکت پنکه های سقفی خانه خود را تغییر دهید. حرکت پنکه سقفی در جهت حرکت عقربه های ساعت (به طور معمول خلاف حرکت عقربه های ساعت است) می تواند هوای گرم محبوس شده در فضای بالای خانه را به سمت شما هدایت کند.

این کار جزئی می تواند تا 10 درصد هزینه گاز شما را کاهش دهد. البته توجه داشته باشید که اگر کسی در اتاق نیست پنکه را خاموش کنید تا از هدر رفت انرژی جلوگیری کنید.

پنکه

6. درزگیر نصب کنید. شاید برایتان عجیب باشد اما هوای گرم بسیار زیادی از پایین در خانه خارج شده و نصب یک درزگیر ارزان قیمت می تواند جلوی این اتفاق را به شکل مؤثری بگیرد.

درزگیر

7. دو لایه محافظت برای صندوق پستی نصب کنید. اگر خانه شما صندوق پستی دارد بهتر است از دو لایه محافظت یکی در داخل خانه و یکی هم در قسمت ورودی نصب کنید تا هیچگونه هوای سرد داخل خانه نشود.

صندوق پستی

8. لوله های خود را بپوشانید. پوشاندن لوله ها به وسیله چیز های مختلف می تواند باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی و همچنین جلوگیری از شکستن لوله ها شود که می تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

لوله

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد