اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

همزمان خانه خود را گرم تر کنید و هزینه گاز را کاهش دهید (بخش اول)

به روز های سرد سال رسیده ایم و پاییز در حال وارد شدن به ماه پایانی خود است. در این شرایط همه افراد دوست دارند خانه خود را گرم تز نگه داشته و همچنین مبلغ کمتری را برای هزینه گاز پرداخت کنند.

گرم کردن اصولی خانه می تواند دمای مطبوعی را به خانه شما هدیه داده و همچنین با کاهش میزان مبلغ قبضتان، هزینه های شما را کاهش داد. به علاوه در مصرف گاز نیز سرفه جویی کرده اید و آسیب کمتری نیز به محیط زیست وارد می کنید.

1. خانه خود را موکت یا فرش کنید. فرش و موکت از نظر عایق حرارتی به خوبی فایبرگلاس هستند و ده برابر بهتر از خود کف هستند. آنها می توانند هزینه های انرژی و در نتیجه انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهند زیرا گرما را در داخل خود به دام می اندازند.

بهتر است اتاقی که درون آن می خوابید یا محلی که بیشترین زمان را در آن می گذرانید را از دیواری به دیوار دیگر فرش کنید تا حداکثر گرما را به شما بدهد. همچنین راه رفتن روی فرش باعث می شود تا احساس سرما نکنید.

فرش و موکت

2. پشت رادیاتور ها را با فویل آلومینیومی بپوشانید. وسیله گرمایشی بسیاری از خانه ها رادیاتور بوده و این وسایل گرمایی عموما به دیوار ها متصل هستند. در این شرایط بسیاری از گرمای تولید شده از طریق دیوار به هدر می رود.

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از هدر رفت گرما پوشاندن پشت رادیاتور ها با فویل آلومینیومی می باشد. البته توجه داشته باشید که بهتر است از فویل های مخصوص این کار استفاده کنید که هزینه چندانی نیز ندارند.

رادیاتور

3. پنجره را با پوشش حباب دار بپوشانید. یکی از مهم ترین مناطق اتلاف گرما پنجره ها هستند. پوشاندن پنجره تک جداره با پوشش حباب دار می تواند تا 50 درصد و پنجره دو جداره تا 20 درصد از اتلاف گرما را کاهش دهد. دقت کنید که از نایلون ها با حباب های بزرگ استفاده کنید تا نور بیشتری درون خانه داشته باشید.

پنجره

4. بالای رادیاتور قفسه نصب کنید. به طور معمول گرما به سمت بالا حرکت کرده و از رادیاتور به سقف شما می رود و بدین شکل اتلاف دمای بسیاری خواهید داشت. با نصب قفسه بالای رادیاتور از این اتفاق پیشگیری کرده و همچنین ظاهر زیبایی به خانه خود بدهید.

قفسه

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد