اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا خوردن قهوه در بعضی از افراد باعث دل درد می شود؟

قهوه برای بسیاری از افراد یک نوشیدنی حیاتی است که انرژی روزانه آن ها را تامین می کند با این حال برخی از افراد بعد از خوردن قهوه دچار معده درد شدید می شوند.

قهوه علاوه بر این مسئله که می تواند مشکلاتی مثل بیخوابی و کمبود انرژی را در طول روز برای افراد برطرف کند و به خودی خود دارای فوایدی نیز برای سلامتی است با این حال خوردن آن برای برخی از افراد مساوی با معده درد است.

البته لازم به ذکر است که این معده درد ناشی از سبک زندگی و مصرف غلط قهوه است و به هیچ عنوان با بیماری یا یک مشکل مهم سلامتی ارتباطی ندارد و در مواردی با اصلاح عادت ها فرد دیگر با خوردن قهوه دچار معده درد نمی شود.

به‌طور عمده سه دلیل وجود دارد که قهوه باعث می‌شود در معده احساس ناراحتی کنید. هر یک از آن ها برای حل این مسئله به روش مخصوص خود نیاز دارند، بنابراین بیایید بررسی کنیم که کدام‌ یک از آن ها برای شما مناسب است.

قهوه

سه دلیل اصلی مشکلات معده ناشی از مصرف قهوه :

1- مشکلی بزرگ: بدن شما خیلی به کافئین علاقه ای ندارد . کافئین یک ملین طبیعی است و سیستم گوارش شمارا وادار میکند خیلی سخت سریع مشغول به کار شود . اما افزایش آمادگی برای اجابت مزاج اغلب با کمی ناراحتی همراه است .

2- مشکلی کوچک: بدن شما نسبت به اسیدها حساس است ممکن است کافئین بدن شمارا به تولید بیش ازحد اسید تحریک کند - اما این با حساسیت به اسید کمی متفاوت است.

۳- مهم ترین مشکل : صبحانه نخورده اید قهوه نوشیدنی ملایمی نیست . این نوشیدنی قوی است ، مملو از کافئین ، اسید ، چربی ، و رایحه است ( و اگر معده شما خالی باشد ، تحمل آن برای معده بسیار دشوار خواهد بود و به آن فشار خواهد آورد .)

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد