اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر فرنچ پرس در خانه دارید آن را دور نیندازید

همانطور که می دانید برای تهیه قهوه فرانسوی از فرنچ پرس استفاده می شود اما فرنچ پرس به جز درست کردن قهوه می تواند 4 کاربرد جالب دیگر در آشپرخانه شما داشته باشد.

اگر شما به قهوه فرانسوی علاقه داشته باشید کافی است تنها یک فرنچ پرس برای آشپرخانه خود تهیه کنید. اما نکته جالب درباره این وسیله ساده این است که علاوه بر درست کردن قهوه می توانید برای 4 کار جالب دیگر از آن استفاده کنید.

1_ قهوه فرانسه: یک روش سریع و آسان و کم هزینه برای تهیه قهوه استفاده از فرنچ پرس است . فقط کافی است قهوه آسیاب شده مناسب را داخل آن ریخته و به آن آب جوش اضافه کنید . بعد حدود ۴ دقیقه قھوہ دم کشیده ی عالی را در اختیار دارید.

2_ تهیه دمنوش: انواع دمنوش های گیاهی و چای سبز را می توانید با فرنچ پرس به راحتی تھیه کنید. استفاده از فرنچ پرس کار شما را راحت می کند چرا که نیاز به صافی ندارید . چای سبز یا هر دمنوش دیگری را داخل فرنچ پرس بریزید با آب جوش پرکنید و بعد از چند دقیقه دمنوش شما آماده است.

فرنچ پرس

3_قهوه سرد دم: این قهوه طرفداران زیادی دارد. قهوه ای با عطر و طعم مطلوب که از همجواری طولانی مدت آب و قھوہ تھیه می شود. برای تهیه این قهوه میتوان از فرنچ پرس هم استفاده کرد.

4_تهیه فوم شیر: یکی از کاربردهای بسیار جالب فرنچ پرس فوم گیری شیر است که با صرف زمان و هزینه بسیار کم قوم باكیفیت مطلوبی را برای شما فراهم می کند. کافی است شیر با دمای ۷۰ درجه را داخل آن بریزید واهرم آن را به حرکت در بیاورید.

5_ دتاکس واتر(آب طعم دار): فرنچ پرس می تواند کار شما را برای تھیه آب طعم دار با برش های میوه ی دلخواهتان را راحت تر کند. توری فرنچ پرس مانند صافی عمل می کند و مانع از قاطی شدن تکه های میوه با آب می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد