اونس طلا2337.71
مظنه14,911,000
18 گرم3,442,200
ارزش سکه33,594,483
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

چرا باید پوست موز را روی بازوی خود بمالید؟

مواردی که می توانید برای آنها از پوست موز استفاده کنید!

موز

موز یک میوه خوشمزه، سالم، سرشار از ویتامین است و حتی می تواند خلق و خوی شما را تقویت کند. این میوه شیرین محبوب ترین میوه در جهان است و در سراسر جهان مصرف می شود. اما همه ما عادت داریم بعد از خوردن آن معمولا پوست آن را بیرون بیندازیم، اما بهتر است از این به بعد دست نگه داریم؛ چراکه شما می توانید از پوست موز برای اهداف مختلف استفاده کنید! برای دانستن بیشتر به خواندن ادامه دهید.

یک موز برای خیلی بیشتر از رفع گرسنگی مفید است.

1. زگیل

زگیل دارید؟ قبل از خواب، یک تکه پوست موز را روی زگیل خود قرار دهید و روی آن را با بانداژ بپوشانید. این ترفند را هر شب تکرار کنید، خواهید دید زگیل خود به خود از بین می‌رود. این کار شما را از مراجعه به پزشک نجات می دهد و همچنین بدون درد است.

2. چین و چروک

آنتی اکسیدان های موجود در پوست موز می توانند روی پوست شما معجزه کنند. قسمت داخلی پوست موز را روی صورت خود مالش دهید و نیم ساعت صبر کنید سپس صورت خود را کاملا بشویید. اگر به این کار ادامه دهید، بعد از مدتی متوجه خواهید شد که چین و چروک زیادی نخواهید داشت!

3. دندان های سفید

بله، درست خواندید: داخل پوست موز می تواند دندان های شما را سفید کند! خوشبختانه، برای به دست آوردن اثر مطلوب، نیازی به جویدن پوست ندارید. ساده ترین کار مالیدن قسمت داخلی پوست بر روی دندان است. این کار را هر روز انجام دهید و بعد از دو هفته نتیجه را ببینید.

4. نیش پشه

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه توسط پشه ها گزیده می شوید؟ پس این نکته برای شما عالی خواهد بود. تنها چیزی که نیاز دارید یک پوست موز است. آن را روی نیش پشه بمالید، خارش جای نیش فوراً فروکش می کند!

5. کلسترول

آیا کلسترول بالا دارید؟ سعی کنید پوست موز را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. ممکن است عجیب به نظر برسد، اما پوست حاوی فیبر بیشتری نسبت به خود میوه است. خوردن پوست آن می تواند به پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی نیز کمک کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد