اونس طلا2388.61
مظنه14,576,000
18 گرم3,364,800
ارزش سکه32,839,728
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

بیت کوین افزایشی شد/ثبت یک رکورد جدید از اتر

روند افزایش قیمت ارزهای مجازی امروز در بحبوحه‌ خبرهای خوب و ترس از تورم ادامه دارد.

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

تورم بالا باعث تمایل سرمایه گذاران به سرمایه های ایمن تر مثل طلا و ارزهای مجازی شده است. به این ترتیب، قیمت بیت کوین با یک افزایش ۳ درصدی به ۶۵۱۲۱ دلار رسیده و اتر هم تا رکورد ۴۷۱۱ دلار بالا رفته‌است.

اتر، دومین ارز دیجیتال پرارزش نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد افزایش یافت. با این حال، کارمزد تراکنش در بلاک چین اتریوم در حال افزایش است. داده‌های BitInfoCharts نشان می‌دهد که میانگین کارمزد تراکنش در اتریوم در روز شنبه ۴۱.۵ دلار بوده است که تقریباً سه برابر از سه ماه قبل است. چند برنده قابل توجه خارج از بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته XRP (XRP)، کامپیوتر اینترنتی (ICP) و کیهان (ATOM) بودند. از جمله بزرگ‌ترین بازندگان سولانا (SOL) و شیبا اینو (SHIB) بودند.

به گزارش سایت طلا ، قیمت بیت کوین به بالاترین رقم طی 3 هفته گذشته رسید و اتر هم یک رکورد جدید ثبت کرد. روند افزایش قیمت ارزهای مجازی در بحبوحه‌ خبرهای خوب و ترس از تورم ادامه دارد.
قیمت بیت کوین با یک افزایش 3 درصدی به 65121 دلار رسیده و اتر هم تا رکورد 4711 دلار بالا رفته‌است.
اتر از ابتدای ماه اکتبر 57 درصد و بیت کوین حدود 50 درصد افزایش قیمت داشته‌اند. یکی از دلایل افزایش قیمت ارزهای مجازی را می‌توان راه‌اندازی اولین صندوق معامله بیت کوین در بورس آمریکا دانست. بسیاری این اقدام را راهی برای مقابله با تورم می‌دانند.

افزایش تورم و پایین آمدن روند سوددهی به جذابیت سرمایه‌هایی مانند طلا و ارزهای مجازی افزوده‌است.

از طرفی بسیاری عقیده دارند رشد بازار به دلیل توئیت بری سیلبرت، مدیرعامل گروه ارز دیجیتال است. او در توئیتر خود نوشت: هفته بزرگی برای بازار رمزارزها در پیش است. این توئیت به شدت در بازار رمزارزها دیده شد و احتمالا خریداران را تقویت کرده است. هشدارهای سیلبرت در رابطه با بازار رمزارزها را نباید نادیده گرفت چون او قبلا ریزش دوج‌کوین را پیش‌بینی کرده بود و شرکت سرمایه‌گذاری او حالا بیش از ۱۰ میلیارد دلار دارایی در گردش دارد.


تحلیلگران عقیده دارند مؤسسات مالی تمایل دارند بخشی از بازار ارزهای مجازی باشند و قانون‌گذاران نمی‌خواهند محدودیت‌های چندانی ایجاد کنند.
بزرگ‌ترین بانک استرالیا در هفته‌های اخیر اعلام کرده اجازه تجارت ارزهای مجازی را به مشتریان خود می‌دهد و مقامات سنگاپور رویکرد مثبتی نسبت‌ به این گروه سرمایه‌ای پیدا کرده‌اند.
شهردار نیویورک نیز هفته پیش گفت اولین دستمزد خود را به بیت کوین دریافت خواهد کرد و اعلام کرد قصد دارد شهر خود را به مرکز صنعت ارز مجازی تر تبدیل کند.شهردار میامی هم قبلاً همین قول را داده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد