اونس طلا2360.14
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,000,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

پیش بینی رییس سابق کانون صرافان از قیمت دلار

رییس سابق کانون صرافان ضمن اشاره به روند افزایشی بازار ارز در هفته اول آبان ماه تحت تاثیر اخبار و تنش‌های سیاسی و اقتصادی، به کاهش قیمت دلار طی روز‌های آینده ابراز امیدواری کرد.

به گزارش سایت طلا،کامران سلطانی‌زاده با اشاره به تاثیر‌پذیری سریع بازار ارز از اتفاقات سیاسی و اقتصادی، درباره علت افزایش قیمت دلار توضیح داد: طی چند روز گذشته تنش بین ایران و آذربایجان و تاثیر آن در روند بازگشت ارز صادراتی، نامشخص بودن وضعیت برجام و تعلل در برگزاری دور بعدی مذاکرات و همچنین جو روانی تهدید حمله به ایران از سوی رژیم صهیو‌نیستی و پاسخ متقابل ایران از جمله عوامل سیاسی تاثیر‌گذار بر افزایش قیمت دلار بود.

این تحلیلگر بازار ارز ادامه داد: علاوه بر این موارد، زمزمه حذف ارز ۴۲۰۰تومانی و گمانه‌زنی‌ها درمورد تاثیر این موضوع بر افزایش قیمت کالا‌های اساسی، حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت و شایعه افزایش قیمت و کمبود بنزین، از دیگر اتفاقات منفی بود که در روند صعودی بازار ارز نقش داشت.

سلطانی‌زاده به تغییرات قیمت دلار هم اشاره کرد و گفت: بر این اساس درحالی‌که دلار در مهر ماه به کانال ۲۶هزار تومان کاهش یافته بود و هفته پیش هم در محدوده ۲۷۲۰۰تومان نوسان داشت، از اول آبان تحت تاثیر اتفاقات و اخبار منفی در مسیر صعودی قرار گرفت.

رییس سابق کانون صرافان در پایان ضمن ابراز امیدواری به اصلاح قیمت دلار بیان کرد: دلار طی این هفته حدود ۶۰۰تومان افزایش یافت و روز گذشته تا سطح ۲۷۸۵۰تومان هم پیش رفت، اما امیدواریم در روز‌های آینده مجددا شاهد بازگشت آرامش به بازار ارز و کاهش قیمت دلار به محدوده هفته قبل باشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد