اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این 3 روش ارزان، خودتان برای کودکتان بازی آموزشی بسازید!

3 راه ارزان و آسان برای ساخت بازی های آموزشی و سرگرم کننده برای کودکان

بازی های آموزشی

والدین چیزی جز یادگیری فرزندانشان نمی خواهند و یک کودک چیزی جز سرگرمی و بازی! اگر این دو خواسته دست به دست هم بدهند چه می شود؟ انجام بازی های آموزشی باعث می شود بچه ها بدون اینکه احساس کنند در حال یادگیری باشند و این بازی های آموزشی سرگرم کننده به یک تجربه تعاملی، تخیلی و سرگرم کننده برای بچه ها تبدیل شود؛ اما ما میتوانیم به‌جای خرید بازی‌های گران قیمت، خودمان بازی‌ها را بسازیم، پس با ما همراه باشید!

1.مخروط بستنی:

32 رول کاغذ توالت تمام شده و 32 توپ کوچک جمع کنید. از یک ماژیک استفاده کنید و الفبا را با حروف بزرگ روی توپ ها بنویسید (آ روی یک توپ، ب روی توپ دیگر تا آخر). حالا همین کار را روی رول های دستمال توالت انجام دهید اما این بار با حروف کوچک بنویسید. بچه ها باید توپ ها و رول های هم حرف را بهم وصل کنند، نتیجه 32 عدد بستنی! این بازی به کودکان کمک می کند تا اشکال حروف کوچک و بزرگ الفبا را تشخیص دهند.

2.پخش حروف و اسباب بازی:

حروف الفبا را چاپ کنید یا با ماژیک روی کاغذ رنگی مربعی شکل بنویسید، شما باید 32 مربع داشته باشید که هر کدام دارای یک حرف باشد. اسباب‌بازی‌های فرزندتان را از اطراف خانه جمع کنید و در یک جا قرار دهید. الفبا را به ترتیب بچینید و از فرزندتان بخواهید حرف اول اسباب بازی را با حرف کاغذی آن مطابقت دهد. کودکان با این بازی حروف و کلمات را یاد می گیرند و اشیا و صداها را به هم ربط می دهند.

3.حروف نام و غلات:

نام فرزندتان را روی یک کاغذ بنویسید و به او چسب و تکه های غلات بدهید. از آنها بخواهید هر حرف نام خود را با چسب و غلات بپوشانند. آنها علاوه بر تمرین حروف نام خود، یک تابلوی جدید برای اتاق خود نیز دارند!

برای بچه ها مهم است که بدانند یادگیری می تواند سرگرم کننده نیز باشد و می تواند شامل بازی ها و حتی اسباب بازی های مورد علاقه شان باشد. فرزند شما برای انجام این بازی های خلاقانه، هیجان زده خواهد شد و در این بین مهارت های خود را نیز بهتر می کند! یک موقعیت برد-برد است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد