اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

چرا باید خیار را فریز کنید؟!

آیا می دانستید می توانید خیار را فریز کنید و چرا باید این کار را انجام دهید؟

ایده فریز کردن خیار

مردم ایده های شگفت انگیزی جهت آماده شدن برای زمستان ارائه می دهند که، یکی از آنها منجمد کردن خیار در فریزر است! شاید نشنیده باشید که کسی این کار را بکند، اما آشپزهای با تجربه خانگی می توانند هر کاری و حتی بیشتر انجام دهند. اگر کنجکاو هستید که آیا می توانید خیار را فریز کنید یا نه و چرا این کار را انجام دهید، به خواندن مطلب ادامه دهید.

چرا خیارها را فریز کنید

برای شروع، بیایید دریابیم که چرا خیارها را منجمد می کنیم. پاسخ ساده است: خیار در تابستان بهترین شکل آن است، اگر می خواهید در طول سال هم به اندازه تابستان از سبزیجات آبدار لذت ببرید، انجماد بهترین گزینه است؛ علاوه بر این، با انجماد خیارها، نه تنها طعم آنها بلکه عطر آنها را نیز حفظ خواهید کرد. همچنین، خیار در میان سایر سبزیجات، در فصول مختلف به غیر از تابستان، گران تر است. قیمت بالاتر ولی کیفیت پایین تر، خب چه کسی این را می خواهد؟

چگونه می توان خیار را فریز کرد

در اصل، شما می توانید خیار را به هر روشی که دوست داشتید منجمد کنید. به عنوان مثال، اگر دوست دارید آنها را حلقه حلقه کرده و در کیسه های زیپ دار بریزید و فریز کنید. برای یخ زدایی حلقه های خیار، آنها را با دقت از بسته بندی خارج کرده و در یک سبد بریزید و سپس آنها را برای مدت کوتاهی زیر شیر آب سرد قرار دهید.

همچنین می توانید از خیار برای مراقبت از پوست صورت خود استفاده کنید، چراکه این میوه، پوست را مرطوب کرده و به کاهش تورم و پف و تسکین سوزش کمک می کند. بنابراین، از تکه های یخ خیار، می توانید برای همین هدف استفاده کنید. برای تهیه آن، خیارها را رنده کنید ودر قالب های یخ پخش کنید و در فریزر قرار دهید. پس از یخ زدن، آنها را به یک کیسه یا ظرف منتقل کرده و در فریزر نگهداری کنید.

اگر می خواهید خیارها را منجمد کنید، سفت ها را انتخاب کنید. قبل از انجماد، آنها را کاملاً بشویید و خشک کنید. همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم روش انجماد بستگی به هدفی دارد که قصد دارید از آن استفاده کنید. اگر عاشق تهیه سالاد هستید، به سادگی آنها را را خرد کنید و در کیسه های زیپ دار بریزید؛ در این کیسه ها، خیارهای خرد شده تمام خواص خود را حفظ خواهند کرد. همچنین بهتر است تمام هوای اضافی را از کیسه ها خارج کنید تا خلا ایجاد شود و خیارها به طور مساوی یخ بزنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد