اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آمریکا: تحریم‌ها علیه طالبان را ادامه می‌دهیم

معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت که تحریم‌ها علیه طالبان ادامه می‌یابد و به آن‌ها اجازه دسترسی به دارایی‌های افغانستان داده نخواهد شد.

به گزارش سایت طلا ، «والی آدیمو» معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا اظهار داشت که امکان دسترسی طالبان به دارایی‌های توقیف شده افغانستان وجود ندارد و تحریم‌ها بر طالبان ادامه خواهد یافت.

آدیمو به کمیته بانکداری سنا گفت: ما معتقدیم ضروری است که تحریم‌های خود علیه طالبان را حفظ کنیم اما در عین حال راهی برای رساندن کمک‌های بشردوستانه مشروع به مردم افغانستان پیدا کنیم.

به گزارش «الجزیره»، وی افزود: تحت هیچ شرایطی به طالبان اجازه نخواهیم داد تا به پول‌های که مربوط مردم افغانستان است دسترسی پیدا کند.

این درحالی است که آمریکا پس از سقوط دولت افغانستان حدود 10 میلیارد دلار از دارایی‌های این کشور را بلوکه کرده که منجر به تشدید بحران انسانی شده و اقتصاد افغانستان را در آستانه فروپاشی قرار داده است.

«سهیل شاهین» عضو ارشد طالبان پیش از این با اظهار اینکه تشکیل دولت و کابینه دائمی نیازمند زمان است، بر ضرورت آزادسازی دارایی‌های افغانستان تاکید کرده بود.

همچنین چندی قبل، صدها نفر از مردم کابل برای آزادسازی میلیاردها دلار از دارایی‌های توقیف شده افغانستان توسط آمریکا و سازمان‌های بین‌المللی گردهمایی بزرگی را در مقابل مسجد جامع عبدالرحمن شهر کابل برگزار کرده بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد