اونس طلا2321.59
مظنه15,276,000
18 گرم3,526,400
ارزش سکه34,416,828
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

تابلو هایی با ترسناک ترین رازهای نهفته +تصویر

در این گزارش با نقاشی‌ هایی آشنا شوید که گفته می‌ شود ارتباطی با ارواح دارند و نفرین شده هستند.

به گزارش سایت طلا، بسیاری از پدیده‌های عجیب و ماوراءالطبیعه در جهان وجود دارد که در بین این موارد، تعدادی نقاشی هم هست که بسیاری از مردم ادعا می‌کنند به رویداد‌های عجیب و وحشتناکی مرتبط هستند. علیرغم اینکه در اکثر موارد بسیاری از این نقاشی‌ها در گالری‌ها و موزه‌ها قرار دارند و دور از دسترس هستند، وجود نسخه‌هایی از آن‌ها برای افرادی باعث ایجاد بحران و افزایش وحشت و استرس شده است.

پسر گریان

این نقاشی توسط هنرمند گمنام ایتالیایی برونو امادیو (Bruno Amadeo) که سابقه جنگیدن در جنگ جهانی دوم را دارد، طراحی شده است. او این نقاشی را با الهام از صحنه‌های گریه و کشتن کودکانی که در طول جنگ دیده بود، کشیده است.

نسخه‌هایی از نقاشی کودک گریان در آغاز دهه هشتاد میلادی در سراسر جهان پخش شد و در اکثر خانه‌های مصری وجود داشت، اما افسانه‌ها و داستان‌های زیادی در مورد آن وجود دارد، زیرا آتش نشانان اغلب این نقاشی را زیر آوار خانه‌های در حال سوختن پیدا کرده اند. نکته عجیب این است که همه چیز در اطراف این نقاشی می‌سوزد، اما خودش دست نخورده باقی می‌ماند، به همین خاطر مردم می‌گویند که بین این نقاشی‌ها و آتش‌ها یک ارتباط پنهانی وجود دارد.

زن بارانی

«زن بارانی» توسط هنرمند اوکراینی به نام Svetlana Telets نقاشی شده است که پس از اتمام آن به وضعیت روحی بسیار بدی مبتلا شد. وی در چندین مصاحبه مطبوعاتی گفته بود که این نقاشی را تنها در پنج ساعت کشیده و زمانی که تنها در خانه نشسته بود شبح زنی در مقابل او ظاهر می‌شود و او را وادار می‌کند این نقاشی را بکشد.

اما بسیاری از مردم صحت داستانی که او تعریف کرده بود را زیر سوال بردند و او را متهم کردند که قصد دارد فروش نقاشی‌های خود را بیشتر کند. این نقاش اوکراینی نقاشی اش را در یکی از گالری‌های هنری به نمایش می‌گذارد و چند نفر تابلو را خریداری و از روی آن را کپی کردند. اما نکته عجیب این است که همه آنها نقاشی را پس دادند. یکی از خریداران ادعا کرد که او زنی را دیده که شب‌ها در خانه اش سرگردان بوده است.

دست‌ها مانع او می‌شوند

این نقاشی توسط ویلیام استونهام کشیده شد و با داستان‌های ترسناکی همراه بود. همه کسانی که این تابلو را خریده بودند می‌گفتند که شب‌ها ارواح از قاب نقاشی بیرون می‌آیند و مدت کوتاهی پس از آن ناپدید می‌شوند. یک منتقد به نام هنری سلدز این نقاشی را در سال ۱۹۸۴ خرید و پس از آن جانش را از دست داد. پس از آن هم صاحب نمایشگاهی که این نقاشی در آن نمایش داده شد، درگذشت.

نقاشی مردی که عذاب می‌کشد

این نقاشی توسط یک هنرمند ناشناس کشیده شده است. گفته می‌شود که در این نقاشی تنها از رنگ روغن استفاده نشده، بلکه صاحب آن متوجه شده که خون نیز در این نقاشی به کار رفته و این موضوع باعث ایجاد اتفاقات عجیب در خانه او شده است. او همچنین ادعا کرده که نقاش این اثر پس از اتمام آن خودکشی کرده است.

رابسون، صاحب نقاشی، می‌گوید هر زمان که نقاشی را در اتاق رها می‌کرد، صدای جیغ و گریه بلند می‌شد و درب‌های خانه در شب بدون هیچ دلیلی باز و بسته می‌شدند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد