اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا رژیم های میوه ای می تواند به لاغر شدن شما کمک کند؟

برخی از افراد ترجیح می دهند تمام موادغذایی چاق کننده را از رژیم غذایی خود حذف کنند و به جای آن برای لاغر شدن از رژیم میوه ای استفاده کنند.

میوه یکی از مغذی ترین موادغذایی بر روی کره زمین است که انسان ها برای حفظ سلامتی خود می توانند از آن ها استفاده کنند اما همواره این موضوع را نادیده می گیرند که خوردن زیاد میوه نیز مانند دیگر موادغذایی می تواند عواقبی داشته باشد.

این همان اشتباهی است که برخی در گرفتن رژیم میوه ای مرتکب می شوند زیرا بدن شما به مواد مغذی دیگری نیز جز ویتامین های میوه نیاز دارد که تنها با خوردن میوه تامین نمی شود.

رژیم میوه یک رژیم غذایی بسیار محدود است. در این رژیم خوردن انواع محصولات خوراکی حیوانی مانند لبنیات ممنوع می‌باشد.
کسانی که رژیم لاغری با میوه را انتخاب می‌کنند تنها اجازه خوردن میوه‌های تازه، خشک، سبزیجات و دانه‌ها را دارند. همچنین خوردن غلات، حبوبات و ریشه خوراکی گیاهانی مانند سیب زمینی یا چغندر نیز محدود است و یا باید کاملا حذف شود.

میوه

خوردن هر نوع غذای پخته، حتی میوه پخته نیز در این رژیم ممنوع است. در حقیقت رژیم میوه به معنای دریافت ۷۰ تا ۸۰ درصد از کالری روزانه فقط با خوردن میوه است.

پیروی از رژیم میوه خطرات زیادی مانند سوء‌تغذیه به همراه دارد. رژیم میوه به شدت محدود است. با اینکه تنوع بالایی از میوه‌ها در برنامه غذایی رژیم میوه جا دارد، اما باز هم همه مواد مورد نیاز بدن تامین نمی‌شود.

بهتر است قبل از شروع آن با پزشک مشورت کنید.

رژیم میوه شامل انواع میوه‌های مختلفی می‌شود که مردم اشتباها آنها را جزء سبزیجات دسته بندی می‌کنند. میوه‌هایی مانند: آووکادو، گوجه فرنگی، خیار، فلفل دلمه‌ای، زیتون، کدو.

همچنین رژیم میوه قند بالایی دارد که ممکن است در طولانی مدت باعث ایجاد بیماری‌هایی مانند کبد چرب و دیابت شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد