اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اعتراض داریوش فرضیایی( عمو پورنگ) نسبت به گران شدن داروها

داریوش فرضیایی یکی از مجریان قدیمی صدا و سیما که سالیان متمادی در حال برنامه سازی برای کودکان و نوجوانان بوده است در استوری ای که به تازگی از خودمنتشر کرده بود به گران شدن داروها اعتراض کرد.

چندی پیش که درگیر و دار بالا گرفتن پاندمی کرونا، بیمارستان ها و بیماران با کمبود دارو و سرم مواجهه شده بودند بسیاری از هنرمندان نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کردند.

در روز گذشته نیز داریوش فرضیایی مجری کودک و نوجوان صدا و سیما در عکسی که از یک دارو منتشر کرد نسبت به گران شدن دارو ها اعتراض خود را نشان داد و نسبت به وضعیت سلامتی بیماران و مادر خود نیز که به دارو نیاز دارد ابراز نگرانی کرد.

عموپورنگ با انتشار عکس لین شربت نوشت:واقعا متاسفم !

شربتی که تا همین چند وقت پیش برای مادرجان ۵۲ هزار تومان میخریدم یک دفعه ای نایاب بشه ، حالا هم که در به در دنبالش میگردیم قیمتهای نامتعارف از جمله ، ۶۰۰ هزارتومان ، ۸۰۰ هزارتومان ، حتی تا یک میلیون تومان اعلام میکنن !!
خیلی از سالمندان هم چون مادر من از این دارو برای عدم تعادل یا لرزش دست و پا استفاده میکنن که اینروزا با کمیاب شدن و بالا رفتن قیمت شاید نتوانن آن را تهیه کنن !!

مسئولین گرانقدر ، جناب وزیر محترم بهداشت ایکاش در کنار وارد کردن واکسن برای مردم به فکر داروهای نایاب و حیاتی هم باشید تا اینقدر به اقشار مختلف فشار نیاد ، ایکاش نظارت بیشتری بر عرضه چنین داروهای ضروری در بازار بود تا دست افراد سودجو و منفعت طلب کوتاه میشد
اما افسوس این قصه هم چنان ادامه دارد ..!

پی نوشت :
ناگفته نماند به پیشنهاد پزشک قرار شد قرص دیگری را جایگزین شربت کنیم اما هم چنان اولویت ایشان شربت است !

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد