اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 راه ساده برای جلوگیری از شکستن ناخن ها

شکستن ناخن ها یکی از ناراحت کننده ترین اتفاقاتی است که می تواند برای هر خانمی اتفاق بیافتد. اما با این روش ها برای همیشه از شکستن ناخن های خود جلوگیری کنید.

شکستن ناخن ها امری طبیعی نیست و می تواند ناشی از بیماری پوستی و یا کمبود ویتامین و مواد معدنی در بدن شما باشد. اما این مسئله ای نگران کننده نیست. چرا که شما می توانید در خانه و با ساده ترین روش ها ناخن های خود را ترمیم کنید تا دیگر شکستن آن ها را تجربه نکنید.

در ادامه 6 راه برای جلوگیری از شکستن ناخن های شما معرفی خواهیم کرد.

1. تقویت کننده ها: استفاده از تقویت کننده های ناخن هم به تقویت و استحکام ناخن ها کمک می کند.

2. گوجه فرنگی و روغن زیتون: دو قاشق روغن زیتون را با نصف فنجان آب گوجه فرنگی مخلوط کنید و تا 10 دقیقه ناخن ها را درون آن ها قرار دهید. شما می توانید هر روز این کار را انجام دهید.

3.آب پرتقال: ناخن ها را به مدت 10 دقیقه در آب پرتقال تازه قرار دهید و سپس با آب گرم آبکشی کنید و مرطوب کننده بزنید. می توانید این کار را هر روز انجام دهید.

تقویت ناخن

4. آب لیمو ترش و روغن آرگان: آبلیموی تازه را با مقدار مساوی روغن آرگان ترکیب کنید و ناخن ها را به مدت 20 دقیقه در آب قرار دهید. این کار را می توانید 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید.

5. آب لیمو ترش و روغن زیتون: 3 قاشق روغن زیتون را با یک قاشق آبلیموی تازه ترکیب کنید و آن را گرم کنید با استفاده از یک پنبه به ناخن ها بمالید و در طول شب دستکش بپوشید و 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید.

6.روغن نارگیل: روغن نارگیل را به طور مستقیم به ناخن ها بمالید و 5 دقیقه ماساژ دهید و 2 تا 3 بار در هفته این کار را انجام دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد