20 جواهر گران ساخته شده – قسمت سوم

انگشتر الماس نشان با ظاهری غیر معمول وجود دارد که این انگشتر از دو عدد الماس با دو رنگ متفاوت درست شده است. این انگشتر متشکل از الماس آبی رنگ با کیفیت fancy-vivid و تراش مثلثی 95/10 قیراطی و یک الماس سفید رنگ تراش مثلثی 87/9 قیراطی می باشد.

20 جواهر گران ساخته شده – قسمت سوم

16- آبی بولگاری: 15.7 میلیون دلار

انگشتر الماس نشان با ظاهری غیر معمول وجود دارد که این انگشتر از دو عدد الماس با دو رنگ متفاوت درست شده است. این انگشتر متشکل از الماس آبی رنگ با کیفیت fancy-vivid و تراش مثلثی 95/10 قیراطی و یک الماس سفید رنگ تراش مثلثی 87/9 قیراطی می باشد. این الماس ها بر روی حلقه ای از جنس طلا که تماما پوشیده از الماس تراش باگت است، قرار گرفته اند. این انگشتر در اوایل دهه 1970 ساخته و در ابتدا به عنوان هدیه ای برای همسر یک کلکسیونر اروپایی در نظر گرفته شده بود. ارزش این جواهر در ابتدا یک میلیون دلار تخمین زده و زمانیکه بار دیگر این انگشتر در حراجی در سال 2010 خودنمایی کرد به مبلغ 12 میلیون دلار فروخته شد.


💥✈️ ارزانترین نرخ تور استانبول رو از لحظه آخر بخواهید ✈️ 💥
🔷 نگران زمان نباش، تا لحظه آخر وقت داری، در لحظه سفر کن 🔷

 

15-انگشتر الماس آبی شوپارد: 16.26 میلیون دلار
تا به حال در جستجوی یک حلقه نامزدی بوده اید که میلیون ها آدم در جستجوی آن هستند؟  پس باید به شما انگشتر الماس آبی شوپارد را معرفی کنیم. شوپارد یک کارخانه بسیار مشهور برای ساخت جواهرات بسیار با ارزش است. الماس آبی یکی از نایاب ترین گوهرهای موجود در جهان است. این شرکت به کمک عنصر بارون، یک عنصری یافتند که به الماس رنگی غیرقابل توصیف می بخشد. همچنین علی رغم تراش بیضی این الماس، شرکت شوپارد تراش مثلثی را به کناره های این تراش اضافه کرد و سپس این الماس را بر روی انگشتری از جنس طلای سفید 18 عیار سوار نمود. رکابی که خود با الماس مزین شده است.

14- الماس زرد Vivid گرف: 16.3 میلیون دلار

جواهرشناس انگلیسی به نام لورنس گرف و شرکتش (الماس های گرف) یکی از غول های دنیای جواهر به شمار می روند. بنابراین تعجب برانگیز نیست که به یک قطعه جواهر بسیار زیبا متعلق به شرکت گرف بر بخوریم. الماس زرد Vivid گرف، الماسی 100 قیراطی بوده که بر روی حلقه ای از جنس طلا سوار شده است. این سنگ شگفت انگیز زمانیکه در حراجی سوتبی در جنوا رخ نشان داد، رکورد گرانترین الماس رنگی جهان را از خود به جای گذاشت. در اصل این الماس تراش خورده از یک قطعه الماس راف 190 قیراطی گرفته شده که شرکت گرف آن را از افریقای جنوبی به دست آورده است. پس از آن 9 ماه صرف تراش این الماس گشت تا به این شکلی درآمد که اکنون ما ملاحظه می کنیم.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها