دیروز در سراوان چه گذشت


#491551565دیروز در سراوان چه گذشت

ماجرای درگیری با سوخت‌بران و حمله به پاسگاه نیروی انتظامی که ۲ کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت از زبان معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان
🔹روز گذشته ساعت ۸ صبح، سوخت‌برانی که غیرقانونی سوخت برده بودند، در آن سوی مرز تجمع کردند. آنان قصد داشتند از محل گذر رسمی وارد شوند؛ بیش از دو ساعت مذاکره شد تا در چارچوب قواعد از این گذر عبور کنند. تجمع آنها منجر به تیراندازی از سوی ماموران پاکستانی می‌شود و هجوم شدت پیدا می‌کند و جمعیت با شکست درهای گذر مرزی وارد می‌شوند.
🔹در بین جمعیت افرادی از فرصت استفاده کرده و به سمت پاسگاه شمسر حمله می‌کنند و یک دستگاه موتورسیکلت از ماموران مرزبانی را آتش می‌زنند و به سمت خودروهای نظامی نیز سنگ پرتاب کرده و وارد پاسگاه می‌شوند. متقابلا ماموران تیراندازی می‌کنند و تعدادی مجروح می‌شوند.
🔹در ادامه ماجرا فضای مجازی این موضوع را به دست گرفته و مردم را برای تجمع تحریک می‌کنند تا ساعت ۱۰ امروز موضوع کنترل شده بود اما امروز هم عده‌ای هجوم آوردند به سمت فرمانداری و شیشه‌ها را شکستند و متفرق شدند.

این خبر در کانال های تلگرامی بازنشر شده است / تاریخ درج خبر 1348-10-11 3:30:00 می باشد. این خبر توسط موتور جستجوگر شبکه های اجتماعی هرخبر جمع آوری شده و الزاما محتوای آن مورد تایید این مجموعه نمی باشد.