کتاب «مروارید» به بازار آمد

سایت طلا: کتاب آشنایی با مروارید، با معرفی این گوهر گرانبها و پرورش مروارید و راههای شناسایی آن چاپ و در معرض فروش قرار گرفت.

کتاب «مروارید» به بازار آمد

 به گزارش سایت طلا، مروارید از تمدنهای اولیه قسمتی از افسانه و فرهنگ قومی دنیا بوده و زمانهای طولانی به عنوان نماد خلوص در نمایش های مذهبی استفاده می شد.

در افسانه های باستانی، مروارید به عنوان اشک خدا یا فرشتگان محسوب می شد و در جای دیگر به دلیل منشاء آن در آبهای دنیا، آن را اشک حوری و پری دریایی می دانستند.

نویسنده این کتاب «رویا یحیوی» از کارشناسان حوزه جواهرات و مدرس دانشگاه می باشد که پس از تجربه موفق ترجمه و انتشار کتاب سنگ های نیمه قیمتی جهان نوشته والترشومن ، با همکاری « فریدون موذنی ریزی» کتاب مروارید را چاپ و منتشر کرده است.

کتاب مروارید تدوین و ترجمه ای است از تازه های مروارید که شامل معرفی گونه های مختلف نرم تن های مولد مروارید، معرفی شیوه های پرورش و مزارع پرورش و مزارع پرورش مروارید و بویژه راه های شناسایی انواع مروارید است.

مروارید ها به دلیل ارزش و تاثیری که در صنعت جواهرات دارند حائز اهمیت هستند. کتاب مروارید در برگیرنده آخرین مقالات و یافته های علمی انستیتو های معتبر جهان نظیر GIA است.

برهمین اساس علاقه مندان این کتاب در راستای رسالت فرهنگی و اجتماعی در مسیر بسط و گسترش دانش و هنر مرتبط با صنف فرهیخته و فرهنگ دوست طلا و  جواهر می توانند این کتاب ارزشمند را تهیه نمایند.

چاپ اول این کتاب در 233 صفحه و 14 فصل تهیه شده است که با نمای تمام رنگی با شمارگان محدود 1000 جلد در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

همکاران محترم صنف طلا و جواهر و علاقه مندان برای خرید کتاب مروارید در کلمه "کتاب مروارید" را به سامانه ۱۰۰۰۵۱۰۲۹ توسط پیامک ارسال نموده و یا از طریق تماس با شماره ۰۲۱۵۱۰۴۲۶۶۶ موسسه فرهنگی فن آوران زرین قلم کتاب مذکور را خریداری نمایند.

انتهای پیام

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها