ده برند برتر دنیا – قسمت دوم

ده برند برتر دنیا – قسمت دوم

8- بولگاری:

بنیانگذار این شرکت ایتالیایی شخصی به نام ستریو بولگاری در سال 1884 بود. این برند که مکان اصلی آن در رم ایتالیاست، به سبب تولید و ساخت جواهرات، ساعت، عطر و محصولات آرایشی مشهور است. به جز جواهرات و زیورآلات این شرکت هتل های 5 ستاره نیز دارد. از افراد سرشناسی که همیشه مشتری ثابت این برند بوده اند می توان به الیزابت تیلور و دیگر هنرمندان اشاره کرد که علاقه و هیجان زیادی برای استفاده از جواهرات الماس نشان و گوهرهای برند بولگاری از خود نشان می دهند.

این برند لوکس و گرانبها به سبب ساخت جواهراتی با گوهرهای رنگی مخصوصا یاقوت های کبود با تلفیقی استادانه در کنار هم، شهرت دارد. برخی از زیورآلات مشخص بولگاری با سنگ هایی با تراش کابوشن در رنگ هایی با طراوت و اشکالی جذاب وجود دارند. بولگاری همچنین به سبب طراحی زیورآلات اصلی همانند دکمه سردست، آویز گردن، النگو و گردنبند زبان زد گشته است. این شرکت سرشناس در طراحی و ساخت زیور آلات خود برای افراد مشهور، از طلای 18 عیار و سنگ های قیمتی رنگی استفاده می نماید.

7- پیاژه

این برند جواهرات که بعدها شرکت خود را به گروهی دیگر واگذار کرد، در رده بندی 10 برند برتر دنیا، رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است. شرکت سوئیسی پیاژه به منظور ساخت جواهرات و ساعت در سال 1874 توسط شخصی به نام جورج پیاژه تأسیس و بعدها برای ادامه حیات به گروه ریچموند سوئیس واگذار گردید.

در ابتدا این شرکت به دلیل ساخت ساعت های با کیفیت در اروپا مشهور گشت. پس از مدتی شرکت پیاژه تصمیم به گسترش دادن فعالیت های خود گرفت و شروع به ساخت و طراحی جواهرات بسیار زیبا کرد. در همین زمان این برند در جمع 10 برند مشهور جهان قرار گرفت. شرکتی که با طراحی های منحصر به فرد خود در زمینه ساخت جواهرات زیبا، در بین هنرپیشه گان هالیوود بسیار محبوب بود.

6- گراف

الماس های گراف، شرکتی بریتانیایی چند ملیتی است که مقر اصلی آن لندن می باشد. مؤسس این برند (که بعدها به فرآیند کیمبرلی پیوست) لرنس گرف در سال 1960 بود.

برند گراف غالبا با الماس های بزرگ سرو کار دارد. طبق ادعای بنیانگذار این برند، شرکت گراف همیشه در مزایده ها مشتری پر و پا قرص بزرگترین سنگ های قیمتی بوده است.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها