10 برند برتر دنیا – قسمت اول

در یک نگاه تجارت بدون حضور زیورآلات معنایی ندارد. جورجیو آرمانی زمانی گفت: امروزه تجارت در زمینه جواهارت و زیورآلات بسیار مهمتر از حضور در عرصه پوشاک است.

10 برند برتر دنیا – قسمت اول

از زمان های بسیار قدیم جواهرات یکی از ارکان اصلی زینت دادن افراد به شمار می آمد و البته شرکت های سازنده جواهرات نیز به همان اندازه نقش اساسی را در زندگی مردم ایفا می کردند. چرا که با طراحی قطعات عجیب و جذاب، سبب جلب علاقه افراد به جواهرات می شدند؛ قطعاتی که اگرچه ممکن بود درخششی نداشته باشند اما بسیار منحصر به فرد بودند.

در چند مقاله تصمیم داریم که 10 برند گران و برتر دنیا را معرفی نماییم که با ساخت قطعات جواهر بسیار زیبا، هنر جواهرسازی را جاودانه ساختند.

10- شوپارد

یکی از قدیمی ترین برندهای جواهرات که در سال 1860 در ژنو (دومین شهر پرجمعیت سوئیس) مشغول به کار شد، توسط شخصی به نام لوئیس شوپارد تأسیس گردید. این شرکت جواهر سازی امروزه بیش از 100 فروشگاه در سراسر جهان دارد. شرکت جواهر سازی شوپارد یکی از سازنده های جواهرات لوکس در جهان است و به سبب ساخت جواهرات و ساعت های بسیار زیبا در دنیای جواهر سازی مشهور می باشد. برخی از شیک ترین ساعت های ساخته شده توسط این برند نشان تجاری شرکت شوپارد را با خود به یدک می کشند.

در زمینه ساخت جواهرات، شرکت شوپارد قطعات بسیار زیبایی شامل سرویس های جواهر ساخته است که در این جواهرات از سنگ های قیمتی بسیار کمیاب، طلا، الماس و پلاتین استفاده نموده است. کیفیت ساخت این جواهرات سبب گشته تا شرکت جواهرسازی شوپارد یکی از برترین های عرصه جواهرات گردد.

 

9- میکی موتو

یکی از شرکت های تجاری که نام خود را از بنیانگذار خود میکی موتو کوکی چی گرفته برند می کی مو تو است. این شرکت در سال 1893 در ژاپن تأسیس شد. این بنیانگذار، اولین مروارید پرورش یافته را ابداع کرد، همین اقدام وی را به تأسیس شرکت می کی موتو سوق داد. در سال 1985 این سازنده مروارید با فرمانی سلطنتی وارد مجلس سلطنتی گشت.

این شرکت جواهری تا به حال آثار بسیار زیبایی با بهترین و کمیاب ترین مروارید ها از جمله مروارید کمیاب دریای جنوب، مروارید حلزون صورتی، مروارید های تاهیتان و مروارید سفید خلق کرده است. این برند جواهرسازی توانا، در جواهرات خود از طلای با عیار 8، پلاتین، سنگ های قیمتی رنگی و بندی از جنس ابریشم برای بند کشی مروارید های خود استفاده می کند. جواهرات مرواریدی ساخته شده توسط شرکت می کی موتو، بدون شک در دنیای جواهر نظیر ندارد.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها