گوهرها و اخترشناسی – قسمت اول

از دیرباز بسیاری از مردم به قدرت گوهرها باور داشتند. مخصوصاً آداب و سنن ستاره شناسی "ودایی" در هند قدرت زیادی برای سنگ های قیمتی قائل بودند و استفاده از آنها را به عنوان طلسم به منظور دفع بدشانسی رواج می دادند.

گوهرها و اخترشناسی – قسمت اول

اخترشناسان ودایی، برای پیش بینی آینده و کمک به مردم به منظور مقابله با اثرات بالقوه بیماری که بر اثر فعالیت های نجومی ایجاد می شد،  در تمامی جوانب زندگی خود به قدرت خدایان هندو وستارگان استناد می کردند. این اخترشناسان بر این باور بودند که برخی گوهرهای خاص توانایی مهار یا ترویج اثرات ستاره ای را دارا می باشند و از طریق استفاده از سنگ مناسب،  مردم می توانند به صورت مستقیم از قدرت ستارگان برای رسیدن به موفقیت و حفظ سلامتی بهره ببرند.


گوهر مناسب برای یک فرد مشخص در یک زمان خاص بستگی دارد به نیروهایی که از هر ستاره سرچشمه می گیرد. این نیروها فال هرفرد را بنا به نشان  منطقه البروج (نشان زودیاک) و موقعیت ستاره ها تحت تاثیر قرار می دهند. گاهی اوقات این اثر خوشایند است، ولی در زمانی دیگرامکان دارد موقعیت ستاره ای تغییر کرده و تاثیرات منفی دربرداشته باشد. در این زمان اخترشناسان استفاده از گوهری خاص را، به منظور مقابله با تراز منفی ستارگان، توصیه می کنند.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها