تأثیر گذاران علم جواهرشناسی

آنتوآنت متلینز آنتوآنت متلینز یکی از مولفان مشهور بسیاری از کتاب ها در مورد سنگ های قیمتی و جواهرات، و یک راهنمای موثر در امر تجارت است. در آغاز، او شغل خود را به عنوان آموزش موثر اولیه و در ادامه آن در حرکت به سوی تبلیغات در شهر نیویورک دنبال کرد. در آن زمان در مورد الماس ها، اطلاعات غلطی در مجلات مختلف تبلیغاتی چاپ می شد. بنابراین متلینز نیاز به وجود یک کتاب که مشتریان را محافظت کند، را حس نمود. وی در سال 1984 این کتاب را منتشر کرد. کتابی که توسط خود او و همکارش Antonio Bonanno انجام گردید.

تأثیر گذاران علم جواهرشناسی

متلینز با عنوان یک ویرایش گر جواهر شناسی برای مجله جواهرشناسی ملی در دهه های 1080 و 1990 به عنوان یک متخصص در زمینه جواهر و گوهرشناسی مشغول به کار شد. انجمن معتبر جواهرشناسان از او با عنوان پیشگام در بازاریابی سنگ های قیمتی نام برد و وی در شبکه های مختلف تلویزیونی به عنوان کارشناسی برای آموزش مشتریان به منظور جلوگیری از کلاه برداری سودجویان فعالیت خود را انجام داد.

علاوه بر کتاب ها، مقالات، سخنرانی ها و برنامه های تلویزیونی، او یک نقش مهم در دادن اطلاعات به عموم مردم داشت. هدف متلینز این بود که مردمی را که بدون هیچ علم در خرید و فروش سنگ های قیمتی هستند، را آگاه نماید.

دکتر امت

دکتر  Emmettمدرک دکترای خود را در زمینه فیزیک از دانشگاه Stanford دریافت کرده است. در سال های بین 1975-1988 او به همکاری در آزمایشگاه ملی Lawrence Livermore پرداخت. در سال 1990، دکتر امت به پرداخت گرمایی یاقوت سرخ و یاقوت کبود دست زد. وی یکی از کارشناسان پرداخت کروندم می باشد.

دکتر امت همچنین به آموزش جواهرشناسان سنتی مبادرت ورزید. حقیقتا وی بهترین در این مورد می باشد. نزدیک به 2 دهه او عضو AGTA GTC بود و با جواهر شناسان کار کرد. دکتر امت سری آزمایشاتی را در مورد کروندم طراحی و انجام داد. وی به صورت خستگی ناپذیری به آموزش جواهرشناسان و آشنایی آنان با علم روز پرداخت. دکتر امت آزمایشگاه خانگی خود را بر پایه تحقیقات جواهرشناسی دایر نمود.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها