اونس طلا2337.71
مظنه14,376,000
18 گرم3,318,700
ارزش سکه32,389,128
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

با خوردن این هفت غذا موهایی براق و پوستی درخشان خواهید داشت

پوست و مو یکی از دغدغه های همه افراد در مسائل سلامتی می باشد. چرا که کیفیت و سلامتی پوست مو تاثیر بسزایی در زیبایی دارد.

با خوردن این هفت غذا موهایی براق و پوستی درخشان خواهید داشت


پوست و مو یکی از دغدغه های همه افراد در مسائل سلامتی می باشد. چرا که کیفیت و سلامتی پوست مو تاثیر بسزایی در زیبایی دارد.

مواد مغذی و ویتامین های بسیاری در سلامت و زیبایی پوست و مو مؤثر می باشند که مطمعنا تا به حال اسم آن ها را بسیار شنیده اید. اما لازم است بدانید که یکی از مؤثر ترین ویتامین ها در سلامت پوست و مو بیوتین می باشد که اسم آن نیز کمتر شنیده شده است.

بیوتین یک نوع ویتامین پیچیده از خانواده ویتامین های بی می باشد که با نام ویتامین اچ نیز شناخته می شود. نقش اصلی این ویتامین در تبدیل غذایی که مصرف می کنید به انرژی می باشد.

این ویتامین ضروری در سلامت پوست و مو نیز نقش بسیار مهمی دارد. داشتن مقادیر کاهی از بیوتین در بدن باعث می شود تا مو هایی براق، پوستی درخشان و ناخن هایی محکم داشته باشید.

بیوتین همچنین یکی از ویتامین های فوق العاده ضروری در هنگام بارداری به حساب می آید و برای داشتن یک کبد سالم و با عملکرد مناسب نیز لازم است.

شما می توانید بیوتین مورد نیاز خود را از طریق مواد غذایی یا مکمل های موجود تامین کنید. توجه داشته باشید که در برخی موارد بیوتین با برخی از دارو ها تداخل نشان داده است. تداخل دارویی بیوتین عموما بدون ضرر بوده و آسیبی به همراه نداشته است اما بهتر است اگر داروی خاصی مصرف می کنید با پزشک خود در این مورد مشورت کنید.

در ادامه به شما هفت غذای فوق العاده را که سرشار از بیوتین می باشند به شما معرفی خواهیم کرد تا با کمک آن ها بتوانید همیشه پوست و مویی فوق العاده و زیبا داشته باشید.

1. تخم مرغ

2. بادام

3. گل کلم

4. پنیر

5. قارچ

6. سیب زمینی شیرین

7. اسفناج

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد