اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ارزش دلار آمریکا کاهش یافت

سایت طلا : به دنبال اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی باراک اوباما ارزش دلار در بازارهای بین المللی با کاهش روبرو شده است .

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ ، کارشناسان اقتصادی بر این باورند که پیروزی اوباما زمینه لازم برای اجرای سیاستهای انبساطی پولی بیشتر را فراهم خواهد کرد و این به معنای کاهش بیشتر ارزش دلار خواهد بود .

بر این اساس ،پس از اعلام نتایج آرای الکترال در اکثر ایالتهای امریکا و مشخص شدن پیروزی اوباما و شکست میت رامنی ، ارزش دلار در برابر یورو کاهش داشته است .

این در حالی است که ادامه نگرانی های بین المللی نسبت به وضعیت بحران مالی و بدهی یونان نیز مانع از افزایش بیش از حد ارزش یورو شده است .

یونان در آستانه ورشکستگی مالی و خروج از منطقه یورو قرار دارد .

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی اوباما در چهار سال آینده نیز به اجرای سیاستهای انبساطی پولی ادامه خواهد داد . بر این اساس ارزش دلار در برابر یورو 0.4 درصد کاهش یافت و هر یورو در برابر 1.2871 دلار مبادله شده است .

ارزش دلار در برابر ین ژاپن نیز 0.4 درصد کاهش یافت و هر دلار در برابر 80.04 ین داد و ستد شده است . رامنی به شدت مخالف اجرای سیاستهای انبساطی پولی از سوی فدرال رزرو آمریکا بوده است . /م


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد