اونس طلا2369.43
مظنه14,556,000
18 گرم3,360,200
ارزش سکه32,794,668
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

خانه دوست نزدیک است

سایت طلا : این یک تحلیل نیست ، بررسی نوسانات طلا و پیش بینی بهای هر انس طلا نیست . مصاحبه با رئیس اتحادیه و یا فعالان بازار هم نیست. از خواندن آن بی بهره نمانید .

کمی آنطرفتر مردمان مسلمانی هستند که قهرآسمان و زمین، چیزی برایشان باقی نگذاشته است .

کودکان، زنان و مردانی که ماههاست از رویش زمین نا امید شده اند و به دنبال غذا کیلومترها و روزها سرگردانند و در این میان کودکان معصوم بی شماری جان خود را از دست داده اند .

طبق آمار رسمی سازمان ملل میلیونها انسان در خطر گرسنگی و مرگ و هزاران نفر در پی غذا تلف شده اند .

در شاخ آفریقا کسی دنبال اخبار طلا نیست ، کسی از رشد بی سابقه هر انس طلا شوکه نمی شود، و دیگر کسی رکوردهای پی در پی طلا برایش مهم نیست .

... اما برای ما باید باشد، باید برایمان مهم باشد که انسانی و همنوعی در کشور مسلمان سومالی بر اثر خشکسالی با فقر و گرسنگی دست و پنجه نرم می کند.
باید برایمان مهم باشد که موگادیشو، شهری برای پناه ناامیدان شده که در آن کودکان بسیاری می میرند تا شاید در آن تکه نانی بیابند .

باید برایمان مهم باشد که در ماه مهمانی خدا ، مردم مسلمان سومالی، دیگر چیزی را برای از دست دادن ندارند تا غذایی بدست آورند .

دیگر در سومالی کسی سحری و افطاری نمی خورد و روزه داران آن با گرسنگی روزه خود را آغاز می کنند .

مادران این دیار با اشک برای مرگ فرزندان و کودکان خود، خود را سیراب می کنند .

مگر غیر این است که رمضان ماه خداست و ماه نزول رحمت الهی .
بیایید خود را در پرتو رحمت پروردگار قرار دهیم و در دعای سحر و پای سفره افطار یادمان و نگاههایمان به سوی برادران و خواهرانمان و فرزندانمان در این سرزمین سیاه باشد .

کمکهای نقدی و خیرخواهانه خود را از طریق شماره حساب 99999 بانک ملی ایران به نام هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ، و یا شماره حساب5555 بانک ملی و یا حساب ارزی 333 به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا با ارسال یک پیامک خالی از خط ایرانسل به شماره 8115 به مردم قحطی زده سومالی ارسال کنید .



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد