اونس طلا2300.55
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

صلاحیت‌ کاندیداهای انتخابات اتاق 20 بهمن اعلام می‌شود

طبق اطلاعیه انجمن نظارت بر انتخابات اتاق صلاحیت داشتن یا نداشتن 257 ثبت‌نام کننده برای حضور در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی روز دوشنبه بیستم بهمن ماه اعلام می‌شود.



انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران دو اطلاعیه صادر کرده است که در یکی شرایط رای دهنگان را اعلام کرده است و در دیگری به کاندیداها مهلت تغییر رشته داده است.

انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران در یازدهمین جلسه خود، شرایط رای‌دهندگان در انتخابات هشتمین دوره اتاق‌های بازرگانی را اعلام کرد.

این انجمن سه شرط اصلی را برای رای‌دهندگان در نظر گرفته است. برابر مصوبه انجمن رای‌دهندگان باید کارت بازرگانی یا کارت عضویت هوشمند داشته باشند، سابقه کارت عضویت یا بازرگانی آنها در اتاق بازرگانی تا تاریخ 18/12/93 حتما بیش از یکسال باشد و در نهایت باید فرآیند تمدید کارت عضویت و یا بازرگانی تا قبل از تاریخ دهم اسفندماه به اتمام رسیده باشد.

به اطلاع کلیه اعضای محترم اتاق تهران می‌رساند کسانی که دارای سه شرط انجمن اعلام شده توسط نظارت بر انتخابات باشند می‌توانند در انتخابات هشتمین دوره انتخابات اتاق تهران حضور پیدا کنند.

مجددا سه شرط اعلام شده از سوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران به همان صورت اعلام می‌‌شود:

1- برخورداری از کارت هوشمند (عضویت یا بازرگانی)

2- برخورداری از سابقه عضویت در اتاق ایران بیش از یکسال (تا تاریخ 1393/12/18)

3- می‌بایست فرآیند تمدید کارت عضویت یا بازرگانی تا قبل از تاریخ 1393/12/10 به اتمام رسیده باشد.

نامزدها می‌توانند روز دوشنبه رشته فعالیت خود را تغییر دهند

انجمن نظارت بر انتخاب‌های اتاق‌های بازرگانی ایران در آخرین اطلاعیه خود روز دوشنبه 20 بهمن ماه را به عنوان آخرین مهلت برای تغییر رشته نامزدهای هشتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی اعلام کرد.

برابر این مصوبه نامزدهایی که در مهلت قانونی ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند روز دوشنبه 1393/11/20 از ساعت 8 صبح الی 16 عصر به اتاق بازرگانی مورد نظر (تهران) مراجعه و در حضور اعضای هیات نظارت جهت تغییر رشته خود برای حضور در انتخابات اقدام کنند.

داوطلبان متقاضی باید برای تغییر گروه فعالیت خود در انتخابات شخصاً و برابر ضوابط قبلی مراجعه کنند. هم‌چنین آن دسته از داوطلبانی که تمایل دارند رشته خود را به «کشاورزی» تغییر دهند باید حتماً مستندات مربوطه را همراه داشته باشند.

با توجه به این که فرم‌های تکمیل‌شده توسط نامزدها برای تغییر رشته باید تا ساعت 17 همان روز توسط هیات نظارت به انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی ارسال شود، مستدعی است نامزدهایی که خواهان تغییر رشته فعالیت خود هستند در ساعت مقرر و با مدارک کامل در محل اتاق مزبور (تهران) حاضر شوند تا در روند اطلاع‌رسانی به انجمن نظارت اشکالی پیش نیاید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد