اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تلاش کنگره آمریکا برای به شکست کشاندن مذاکرات هسته‌ای

یک وکیل بین المللی با اشاره به تلاش برخی از سناتورهای آمریکایی برای تشدید تحریم ایران به درخواست رژیم صهیونیستی گفت: این یک شرمساری سیاسی است. اعضای باتجربه کنگره به عوامل یک قدرت خارجی تبدیل شده اند و به منافع آمریکا توجهی نمی کنند.



فرانکلین لمب، وکیل بین المللی در مصاحبه با پرس تی وی در مورد دلیل تلاش برخی از سناتورهای آمریکایی برای تشدید تحریم ها علیه ایران به رغم مخالفت کاخ سفید گفت، آنها می خواهند این مذاکرات را به شکست بکشانند. آنها می خواهند به جمهوری اسلامی ایران فشار وارد کنند.

وی افزود، امروز ما شاهد ایجاد فرهنگی در کنگره آمریکا هستیم که در حدود نیم قرن اخیر ایجاد شده و آن فرهنگ این است که منافع امنیت ملی یک دولت خارجی بر منافع ما و منافع آمریکا ترجیح داده می شود و آنها واهمه ای ندارند از اینکه این کار را حتی با زیر پا گذاشتن قانون ثبت عوامل خارجی آمریکا انجام بدهند.

وی ادامه داد، بسیاری از این 48 سناتور و احتمالا رهبران (کنگره) توسط عوامل اسرائیل خریده شده اند. افکار عمومی آمریکا به نحو فزاینده ای دارد از این مسئله آگاه می شود. آنها می دانند که در این کار موفق نخواهند شد، اما چون آنها خریداری شده اند و این کار از آنها خواسته شده، آن را انجام می دهند. اما این کار شرم آور است. این یک اقدام شرم آور برای تمام متحدان آمریکا است که ما یک چنین گروه دست راستی، ضد عرب، ضد مسلمان طرفدار صهیونیسم در کنگره آمریکا داریم.

این وکیل بین المللی در ادامه اظهار داشت، بنابراین من فکر می کنم رای دهندگان باید تصمیم بگیرند که آیا آنها می خواهند چنین نمایندگانی در کنگره داشته باشند که حتی وقتی جامعه اطلاعاتی، کاخ سفید، پنتاگون و متحدان ما همگی می گویند این تحریم ها را اکنون اعمال نکنید، بر نظر خود پافشاری می کنند....این افراد نمی خواهند دیپلماسی کار خود را بکند. آنها خواستار جنگ هستند و من فکر نمی کند که این موضوع اغراق امیز باشد.

لمب افزود: «آنها دستورالعمل خود را از جاهایی نظیر 52 سازمان صهیونیستی می گیرند که همگی منافع اسرائیل را بر منافع کشور ما ترجیح می دهند. بنابراین این یک اقدام شرم آور است.»

وی در ادامه گفت، این طرح تصویب نخواهد شد. آنها به 12 رای دیگر نیاز دارند تا بتوانند وتوی اوباما را بی اثر کنند. من فکر نمی کنم هری رید، این موضوع را به صحن سنا بیاورد...بنابراین تکرار می کنم که این یک شرمساری سیاسی است. اعضای باتجربه کنگره که از مالیات دهندگان پول می گیرند به عوامل یک قدرت خارجی تبدیل شده اند و به منافع مهم امنیتی آمریکا بی توجهی می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد