اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فدرال رزرو آمریکا در 7 نشست آتی خود محرک پولی را کاملا متوقف خواهد کرد

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی بلومبرگ از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که فدرال رزرو آمریکا تا دسامبر 2014 میلادی برنامه محرک پولی خود را به طور کامل متوقف خواهد کرد.



به گزارش سایت طلا در حالی که فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین نشست خود محرک پولی خود را از 85 به 75 میلیارد دلار کاهش داده است نظرسنجی بلومبرگ از 41 کارشناس اقتصادی نشان می دهد که فدرال رزرو آمریکا در 7 نشست آتی خود تا دسامبر 2014 میلادی هر ماه 10 میلیارد دلار از این محرک پولی را کاهش خواهد داد و به این ترتیب کل محرک پولی آمریکا تا دسامبر آینده متوقف خواهد شد.

بر اساس این گزارش وزارت بازرگانی آمریکا روز جمعه اعلام کرد رشد اقتصادی این کشور طی سه ماه سوم امسال به بیش از 4.1 درصد رسیده است که این بالاترین رشد اقتصادی آمریکا از سه ماه پایانی 2011 میلادی به شمار می رود.

بهبود شرایط اقتصادی آمریکا سرمایه گذاران بین المللی را تاحد زیادی مطمئن کرده است که فدرال رزرو محرک پولی را کاهش خواهد داد.

کاهش محرک پولی آمریکا از سویی موجب افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت کالاهای مختلف از جمله طلا شده و از سوی دیگر افزایش چشمگیر شاخص سهام آمریکا، آسیا و اروپا را در پی داشته است./م

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد