اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرمایه گذاران بازار طلای آمریکا را ترک کردند

سایت طلا: گمانه زنی ها نسبت به رشد اقتصاد جهان و روی آوردن سرمایه گذاران به خرید دارایی های دیگر امروز موجب شده است قیمت جهانی طلا در محدوده باریکی نوسان داشته باشد.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، اخیرا افزایش شاخص های سهام در بازارهای جهانی توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است . به طوری که شاخص میانگین صنعتی داو جونز بالاترین حد خود را به ثبت رسانده است.

طی چند ماه اخیر اکثر سرمایه گذاران در آمریکا با توجه به رشد اقتصاد جهان بازار طلا را ترک کرده و به خرید داراییهای دیگر روی آورده اند.

بر اساس این گزارش، رئیس مرکز خرید و فروش کالاهای اقتصادی ژاپن اظهار داشت: طی چند روز اخیر میزان خرید فیزیکی طلا در چین و آسیای جنوبی رشد چشمگیری داشته است.

این گزارش می افزاید، قیمت جهانی طلا امروز با رشد 0.2 درصدی در محدوده 1578 دلار و 81 سنت و هر اونس طلای آمریکا نیز با رشد 0.2 درصدی در دامنه 1578 دلار و 10 سنت داد و ستد شده است.

براین اساس ، کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده اند امروز در بازار معاملات آتی سطح حمایتی قیمت جهانی طلا 1568 دلار و 80 سنت و سطح مقاومتی این فلز زرد 1619 دلار و 40 سنت خواهد بود.

به طور کلی بهای اونس جهانی طلا از آغاز سال 2013 میلادی تاکنون 6 درصد کاهش یافته و در زیر بالاترین حد خود در ماه سپتامبر یعنی 1920 دلار باقی مانده است./الف


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد